Wellness

Ζάχαρη στη διατροφή: 5 εύκολοι τρόποι να μειώσετε από σήμερα την πρόσληψή της!

Η αλήθεια είναι πως όλοι μας καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης από ό, τι είναι καλό τόσο για το σώμα μας όσο και για την υγεία μας.

Το να την μειώσουμε όμως στην καθημερινότητά μας δεν είναι εύκολο γιατί πολλές φορές δεν μπορούμε με τίποτα να αντισταθούμε σε ένα γλυκό.

Το ξέρατε όμως πως υπάρχουν κρυμμένες ποσότητες ζάχαρης σε πολλά από τα προιόντα που αγοράζουμε; Ναι, κι όμως.

Παρακάτω θα δείτε πέντε εύκολους τρόπους για να μειώσετε την κατανάλωσή της από σήμερα χωρίς να χρειαστεί να κάνετε δραματικές αλλαγές. Ας τους δούμε.

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ΚΑΦΕ χωρίς ζάχαρη

Κι όμως, αν έχετε συνηθίσει να τον πίνετε με αρκετή, αλλάζοντας αυτή τη συνήθειά σας σίγουρα θα δείτε τη ζυγαριά σας να κατεβαίνει. Ναι, ΟΚ αυτό δεν θα συμβεί από τη μία μέρα στην άλλη αλλά το παν στο θέμα της διατροφής είναι να κάνετε πράγματα που θα σας ωφελήσουν σε βάθος χρόνου και θα γίνουν μονιμότητα. Την πρώτη φορά λοιπόν ο καφές σας θα σας φανεί πικρός, όμως σύντομα θα τον απολαμβάνετε περισσότερο από πριν, αφού πια θα έχει ακόμα πιο έντονη γεύση.

Πείτε ΝΑΙ στους σωστούς συνδυασμούς

Η αλήθεια είναι πως μετά από ένα μεγάλο πιάτο με ζυμαρικά θα θελήσετε ένα γλυκό. Και ο λόγος είναι πολύ απλός… Οι απλοί υδατάνθρακες που τους βρίσκουμε σε μια σειρά από τροφές, όπως τα λευκά ζυμαρικά, το λευκό ψωμί και το λευκό ρύζι όταν δε συνδυάζονται με φυτικές ίνες, πρωτεΐνες ή καλά λιπαρά είναι σαν μια τεράστια ποσότητα ζάχαρης. Συγκεκριμένα οι θερμίδες τους απορροφώνται σε χρόνο dt και φυσικά δεν σας κρατούν χορτάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Την επόμενη φορά λοιπόν προτιμήστε να καταναλώσετε τους υδατάνθρακες με λίγη άπαχη πρωτεΐνη, όπως είναι π.χ. το στήθος κοτόπουλου ή φέτες γαλοπούλας και καλά λιπαρά σαν το ελαιόλαδο και το αβοκάντο. Έτσι θα χορτάσετε και θα διώξετε την επιθυμία σας για γλυκό.

Διαβάστε ΣΩΣΤΑ τις ετικέτες των τροφίμων

Έχετε αποφασίσει να κόψετε τη ζάχαρη μαχαίρι και ξεροσταλιάζετε στα ράφια του σούπερ μάρκετ προκειμένου να διαβάσετε τις ετικέτες από όλα όσα αγοράζετε. Εδώ όμως υπάρχει μια μεγάλη παγίδα, αφού τις περισσότερες φορές δεν είναι εύκολο… Ναι, η ζάχαρη βρίσκεται σχεδόν παντού…. μεταμφιεσμένη σε: Μελάσα, λακτόζη, μαλτόζη, τροποποιημένο άμυλο, γαλακτόζη, γλυκόζη, δεξτρόζη, σιρόπι ρυζιού, εκχύλισμα βύνης, ισογλυκόζη, μαλτοδεξτρίνη, νέκταρ αγκάβε, σακχαρόζη, σιρόπι γλυκόζης, σιρόπι ή χυμός ζαχαρο-κάλαμου, σιρόπι ρυζιού, σιρόπι φρουκτόζης καλαμποκιού κτλ.

Οργανώστε ΚΑΛΥΤΕΡΑ τα γεύματά σας

Οι υποχρεώσεις τρέχουν, τα deadlines γίνονται όλο και πιο ασφυκτικά και εσείς επιστρέφετε το βράδυ στο σπίτι σας εξαντλημένες, ανοίγετε την κατάψυξη, παίρνετε μια οικογενειακή συσκευασία παγωτού, ή μια σακούλα πατατάκια από το ντουλάπι της κουζίνας -ναι αυτό που κρύβεται όλες τις λιχουδιές- και αράζετε στον καναπέ για να χαλαρώσετε. Το παραπάνω σκηνικό σας έχει γίνει αγαπημένη συνήθεια και πια την κάνετε τελείως μηχανικά. Για να μην ξανασυμβεί σας συμβουλεύουμε να οργανώσετε καλύτερα τη διατροφή σας και να έχετε μικρά και συχνά γεύματα όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Μειώστε τις ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ 

Ας μιλήσουμε μεταξύ μας ειλικρινά. Υπάρχει κάποια ανάγκη που σας κάνει να επιλέγετε την αγαπημένη σας σοκολάτα στη μεγαλύτερή της εκδοχή; Την ίδια απόλαυση θα πάρετε και πολύ λιγότερες θερμίδες αγοράζοντας το μικρότερο μέγεθος. Όλα στην τελική δεν είναι στο μυαλό μας;

Πηγή Φωτογραφιών: Unsplash 

Διαβάστε ακόμα: 

Φανταστικά Spring Rolls με λαχανικά και γλυκόξινη σάλτσα!