Μαλλιά
Μάσκα μαλλιών: Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να την απλώνετε -Κάνει απίστευτη δουλειά!
Υγεία-Ευεξία
Οι απαντήσεις σε 4+1 SOS ερωτήσεις για τις κρίσεις πανικού!
Tips & Trends
Οι πιο στιλάτοι τρόποι για να δέσεις το μαντήλι στα μαλλιά σου αυτή τη σεζόν (VIDEO)
Διατροφή
Μουρουνέλαιο: Ασπίδα προστασίας

Στο 2ο και στο 3ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης μιας γυναίκας, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με μια δίαιτα αδυνατίσματος. Ο σκοπός πρέπει να είναι η ένταξη σας σε ένα σωστά καταρτισμένο πλάνο διατροφής, με τη σκέψη ότι η παροχή θρεπτικών συστατικών δεν είναι ουσιαστική μόνο για εσάς, αλλά και για το έμβρυο. Προκειμένου να ελέγξετε το βάρος σας και να αποφύγετε καταστάσεις όπως ο διαβήτης κύησης, υιοθετήστε το μοντέλο της Μεσογειακής διατροφής, με καθημερινή κατανάλωση δημητριακών, όσο το δυνατό λιγότερο επεξεργασμένων (πχ νιφάδες βρώμης, ψωμί ολικής, αναποφλοίωτο ρύζι, κλπ), λαχανικών, φρούτων, γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά, ενώ 2 φορές την εβδομάδα να τρώτε ψάρι (αποφύγετε τον ξιφία κατά την εγκυμοσύνη), 2-3 όσπριο ή λαδερό, 1-2 κόκκινο κρέας ανάλογα με τα επίπεδα σιδήρου και φερριτίνης σας (επιλέξτε και κοτόπουλο σε περίπτωση που τρώτε μια φορά κόκκινο κρέας). Για πιο εξατομικευμένες συστάσεις απευθυνθείτε επί προσωπικού σε διαιτολόγο – διατροφολόγο.

×