Ζώδια
Τα ζώδια και η άσκηση: Ποιο σπορ σας ταιριάζει;
Μακιγιάζ
Kaia, Bella και Gigi φόρεσαν το πιο αναπάντεχο χρώμα στα χείλη που πρέπει να δείτε και φυσικά να αντιγράψετε asap
Διατροφή
Θες να χάσεις βάρος; Αυτές είναι οι 9 πιο χορταστικές τροφές!
Editor's choice
Το μανικιούρ της Dua Lipa είναι ο καλύτερος και πιο ζωηρός τρόπος να καλωσορίσετε το Φθινόπωρο

Στο 2ο και στο 3ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης μιας γυναίκας, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με μια δίαιτα αδυνατίσματος. Ο σκοπός πρέπει να είναι η ένταξη σας σε ένα σωστά καταρτισμένο πλάνο διατροφής, με τη σκέψη ότι η παροχή θρεπτικών συστατικών δεν είναι ουσιαστική μόνο για εσάς, αλλά και για το έμβρυο. Προκειμένου να ελέγξετε το βάρος σας και να αποφύγετε καταστάσεις όπως ο διαβήτης κύησης, υιοθετήστε το μοντέλο της Μεσογειακής διατροφής, με καθημερινή κατανάλωση δημητριακών, όσο το δυνατό λιγότερο επεξεργασμένων (πχ νιφάδες βρώμης, ψωμί ολικής, αναποφλοίωτο ρύζι, κλπ), λαχανικών, φρούτων, γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά, ενώ 2 φορές την εβδομάδα να τρώτε ψάρι (αποφύγετε τον ξιφία κατά την εγκυμοσύνη), 2-3 όσπριο ή λαδερό, 1-2 κόκκινο κρέας ανάλογα με τα επίπεδα σιδήρου και φερριτίνης σας (επιλέξτε και κοτόπουλο σε περίπτωση που τρώτε μια φορά κόκκινο κρέας). Για πιο εξατομικευμένες συστάσεις απευθυνθείτε επί προσωπικού σε διαιτολόγο – διατροφολόγο.

×