Ζώδια
Σε ποιο ζώδιο ανήκουν οι αγαπημένοι σου ήρωες από το Game of Thrones; Δες με ποιον ταιριάζεις!
Μαλλιά
Δείτε τα 10 ωραιότερα celebrity hair looks και λίγο πριν έρθει η νέα χρονιά αποφασίστε ποιο θα αντιγράψετε
Διατροφή
Αυτές είναι οι 5 τροφές που κόβουν την όρεξη και σε βοηθούν να χάσεις βάρος!
Editor's choice
Nude manicure: Δείτε τα ωραιότερα βερνίκια και δημιουργήστε το look που ταιριάζει με τα πάντα

Στο 2ο και στο 3ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης μιας γυναίκας, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με μια δίαιτα αδυνατίσματος. Ο σκοπός πρέπει να είναι η ένταξη σας σε ένα σωστά καταρτισμένο πλάνο διατροφής, με τη σκέψη ότι η παροχή θρεπτικών συστατικών δεν είναι ουσιαστική μόνο για εσάς, αλλά και για το έμβρυο. Προκειμένου να ελέγξετε το βάρος σας και να αποφύγετε καταστάσεις όπως ο διαβήτης κύησης, υιοθετήστε το μοντέλο της Μεσογειακής διατροφής, με καθημερινή κατανάλωση δημητριακών, όσο το δυνατό λιγότερο επεξεργασμένων (πχ νιφάδες βρώμης, ψωμί ολικής, αναποφλοίωτο ρύζι, κλπ), λαχανικών, φρούτων, γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά, ενώ 2 φορές την εβδομάδα να τρώτε ψάρι (αποφύγετε τον ξιφία κατά την εγκυμοσύνη), 2-3 όσπριο ή λαδερό, 1-2 κόκκινο κρέας ανάλογα με τα επίπεδα σιδήρου και φερριτίνης σας (επιλέξτε και κοτόπουλο σε περίπτωση που τρώτε μια φορά κόκκινο κρέας). Για πιο εξατομικευμένες συστάσεις απευθυνθείτε επί προσωπικού σε διαιτολόγο – διατροφολόγο.

×