Ζώδια
Θες να επιβιώσεις στη σχέση σου με έναν Ζυγό; 10 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν!
Μακιγιάζ
Μαύρο κραγιόν: Πρέπει να το σκεφτείτε σοβαρά γιατί θα το δείτε παντού από εδώ και στο εξής
Άσκηση
Αναρωτιέσαι πόσες θερμίδες καις με κάθε είδος γυμναστικής; Σου έχουμε την απάντηση!
Editor's choice
H Paris Jackson αποδεικνύει πως το french manicure δείχνει τέλειο και στα κοντά νύχια
Σύμφωνα με τον Dr. Alan Logan, συγγραφέα του The Brain Diet: The Connection Between Nutrition, Mental Health, and Intelligence, ο οποίος ειδικεύεται στο πώς σχετίζεται η καλή λειτουργία του εγκεφάλου και η υγεία με τα θέματα διατροφής, δεν είναι ποτέ αργά για να φροντίσουμε την ψυχική μας ευεξία, ενώ η σωστή διατροφή της μητέρας βοηθά και στη διαμόρφωση της ψυχολογίας και του εμβρύου. Τι συμβουλεύει λοιπόν, τις μέλλουσες μαμάδες;
Πείτε ναι στα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα: είναι ιδιαίτερα σημαντικά ειδικά στο τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης για την ανάπτυξη του εγκεφάλου του μωρού. Θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι λαμβάνεις την απαιτούμενη ποσότητα –περίπου 300mg. Η κύρια πηγή των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων είναι τα ψάρια, προτίμησε όμως τα μικρά και τον άγριο σολομό. Μια ακόμη καλή πηγή αποτελούν τα συμπληρώματα διατροφής.
Απαραίτητο το Φολικό οξύ: τόσο οι έγκυες γυναίκες όσο και αυτές που σκοπεύουν να μείνουν θα πρέπει να λαμβάνουν τουλάχιστον 500 mcg. Οι περισσότερες πολυ-βιταμίνες καλύπτουν αυτή την ποσότητα, αλλά σε περίπτωση που δεν λαμβάνεις βιταμίνες, θα πρέπει να πάρεις αυτούσιο φυλλικό οξύ. 
Προσοχή στη διαχείριση του άγχους: θα πρέπει να είσαι προσεκτική με τη διαχείριση του στρες. Σε μία ιδιαίτερα αγχώδη εγκυμοσύνη, το έμβρυο «κολυμπάει» στις ορμόνες του στρες και μπορεί αυτό να επηρεάσει την ανάπτυξη και διάρθρωση του εγκεφάλου του.  Επίσης, το άγχος είναι πιθανό να σε οδηγήσει σε διατροφικά λάθη και ανθυγιεινά τρόφιμα τόσο για σένα όσο και για το έμβρυο. Προσπάθησε να μειώσεις το άγχος κάνοντας γιόγκα, διαλογισμό, μασάζ ή αποφεύγοντας αγχωτικές καταστάσεις. 
Διατροφή πλούσια σε λαχανικά με χρώμα: Τα σκούρα πράσινα, τα μωβ αλλά και τα κόκκινα λαχανικά επιδρούν στη διατήρηση της καλής διάθεσης της μητέρας και ταυτόχρονα βοηθούν στη ρύθμιση νευροχημικών ουσιών, όπως η σεροτονίνη.  Συμπεριέλαβε, λοιπόν, στη διατροφή σου σπανάκι, κατσαρό λάχανο, ακόμη και τα πιο σκουρόχρωμα φύλλα του μαρουλιού, αλλά και μούρα. Γίνονται σύμμαχος της καλής σου ψυχοσωματικής υγείας!
×