Μακιγιάζ
Οι beauty τεχνικές που πρέπει να μάθετε asap
Star Style
Η Kate Middleton σε γιορτινή διάθεση: Δες τι φόρεσε σε επίσημο event στο Παλάτι
Editor's choice
Το glitter manicure είναι το ωραιότερο χειμερινό αξεσουάρ σας
Ζώδια
Ημερήσιες Προβλέψεις Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019
Home / Μαμά-Παιδί / Εγκυμοσύνη / Μάθε 3 τροφές που θα σε κάνουν λιγότερο ευάλωτη στη γρίπη όταν είσαι έγκυος

Μάθε 3 τροφές που θα σε κάνουν λιγότερο ευάλωτη στη γρίπη όταν είσαι έγκυος

1.Σύκα
Μερίδα σερβιρίσματος 3 σύκα
H μερίδα αυτή  θα σου δώσει 3 γραμμάρια φυτικών ίνων, ενώ είναι μια καλή πηγή ασβεστίου, αφού θα καλύψει περίπου το 6% των αναγκών σου. Επίσης, τα δόντια σου θα επωφεληθούν από την περιεκτικότητα σε κάλιο και μαγνήσιο. Τα συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά όμως είναι εξίσου απαραίτητα για τη διαμόρφωση των 32 δοντιών του μωρού σου. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί σε περιπτώσεις διαβήτη κύησης, οπότε και οι υδατάνθρακες χρειάζεται να μετρώνται.
 
 
2.Σχοινόπρασο
Μερίδα σερβιρίσματος 2 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένο σχοινόπρασο
Μην το βλέπεις μόνο ως γαρνιτούρα, αφού αποτελεί  πηγή φυλλικού οξέος, σιδήρου, φυτικών ινών, βιταμίνης  C, βιταμίνη Β6, ασβεστίου και μαγνήσιου. 
 
 
3.Πράσο
Μερίδα σερβιρίσματος 1 φλιτζάνι ωμό πράσο
Το πράσο μπορεί να θεωρηθεί ως πολυβιταμινούχο λαχανικό, αφού περιέχει ασβέστιο,  το οποίο είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη των οστών του μωρού και (βοηθάει στην καταπολέμηση συχνών συπτωμάτων της εγκυμοσύνης, όπως ευερεθιστικότητα και αϋπνία. Μια μερίδα περιέχει περίπου 60mg φυλλικού οξέος, καθώς και 0,2 mg της βιταμίνης Β6, καλύπτωντας το 10% της συνιστώμενης πρόσληψης η οποία είναι απαραίτητη για να μεταβολίζει το σώμα σου ενέργεια από  υδατάνθρακες, λίπη πρωτεΐνες στη διατροφή σας. Επίσης, υπάρχουν ενδείξεις ότι η βιταμίνη Β6 μπορεί να ανακουφίσει την έγκυο από τις πρωινές ναυτίες.
 
 
4.Ταχίνι
Μερίδα Σερβιρίσματος 2 κουταλιές της σούπας ταχίνι
Το ταχίνι περιλαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά του σουσαμιού, συμπεριλαμβανομένων και των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων.  Μερικές κουταλιές της σούπας ταχίνι, περιλαμβάνουν πάνω από 6 mg ωμέγα 3, τα οποία είναι αναγκαία για τη σωστή ακεραιότητα των κυττάρων και για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Η σωστή ανάπτυξη των αδένων του γάλακτος, του πλακούντα και τη μήτρα, εξαρτάται από τα επαρκή επίπεδα των υγιών λιπών στο σώμα σου. Τέλος το ταχίνι είναι μια καλή πηγή θειαμίνης, φωσφόρου, χαλκού και μαγγάνιου, τα οποία συντελούν  στην υγιή ανάπτυξη του μωρού σου.
×