Tips & Trends
Δεν ξέρεις τι να φορέσεις αύριο; Δες πώς θα αντιγράψεις το στιλ της Hailey Bieber (VIDEO)
Editor's choice
Το ανάποδο french manicure είναι ωραιότερο από το κλασικό και θα το δείτε παντού τους επόμενους μήνες
Υγεία-Ευεξία
Οι απαντήσεις σε 4+1 SOS ερωτήσεις για τις κρίσεις πανικού!
Star Style
Η αγαπημένη σχεδιάστρια της Pippa, της Kate και της Meghan παρουσίασε τη νέα της κολεξιόν!
Home / Μαμά-Παιδί / Παιδί / Καλή σχολική χρονιά! 5 νόστιμα και υγιεινά σνακ που θα ξετρελάνουν τα παιδάκια σας!

Καλή σχολική χρονιά! 5 νόστιμα και υγιεινά σνακ που θα ξετρελάνουν τα παιδάκια σας!

Αυτό το θέμα απευθύνεται σε όλες τις μανούλες, αφού ξέρουμε πολύ καλά πως ένα από τα θέματα που πρέπει να αντιμετωπίζετε καθημερινά είναι τα σνακ των παιδιών που θα τους δίνετε στο σχολείο -ναι και θα αρχίσει από σήμερα κιόλας.

Απώτερος στόχος και σκοπός σας είναι να παίρνουν όλα τα θρεπτικά συστατικά και την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζονται αλλά να μην τρώνε συνεχώς τα ίδια και τα ίδια γιατί βαριούνται εύκολα -έτσι άλλωστε δεν κάναμε και εμείς όταν ήμασταν παιδιά;

Κανένα πρόβλημα. Σας βρήκαμε πέντε λιχουδιές που θα ξετρελάνουν τα παιδάκια σας και μπορείτε να τις ετοιμάσετε γρήγορα και εύκολα.

1. Τοστ με ομελέτα
17943-eggs-new-590_b
Μην κάνετε το κλασσικό τοστ με ζαμπόν και τυρί. Μπορείτε να κάνετε τοστ με ομελέτα. Κάντε κανονικά την ομελέτα με αυγό και απλώστε την σε 2 φέτες του τοστ.

Μπορείτε να προσθέστε και ότι άλλο θέλετε. Τυρί, ζαμπόν ή αν θέλετε και κοτόπουλο. Είναι πεντανόστιμο και πολύ θρεπτικό.

2. Πίτσα με λαχανικά
36554df4b94caeec7099081dd41d298f
Όλα τα παιδιά λατρεύουν την κανονική πίτσα αλλά δεν είναι μία υγιεινή επιλογή για το σχολείο. Μπορείτε να φτιάξετε πίτσα με αλεύρι ολικής αλέσεως και να προσθέσετε διάφορα λαχανικά.

Είναι πολύ νόστιμη και θα πάρουν πολλές βιταμίνες επειδή είναι γεμάτη λαχανικά.

3. Μπάρες δημητριακών
0ff50ca2823d6af4d7d47bea8ecfd837
Όλα τα παιδιά αγαπούν οτιδήποτε είναι σε μορφή μπισκότου. Γι αυτό φτιάξτε σπιτικές μπάρες δημητριακών.

Μπορείτε να προσθέσετε σοκολάτα-κακάο, αποξηραμένα φρούτα ή ξηρούς καρπούς.

4. Ψωμί με ταχίνι και μέλι
0a2299c3-7ad0-428c-97b3-a28948790dfe--tahini_toast_2
Είναι πολύ εύκολο και γρήγορο και παράλληλα πολύ θρεπτικό και υγιεινό. Μπορείτε αντί για ταχίνι να προσθέσετε φυστικοβούτυρο.

Αν δεν θέλετε να πάρετε το κλασσικό ψωμί, χρησιμοποιήστε ψωμί τύπου bagel.

5. Κέικ με φρούτα
img_8819_720_alevri_0
Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα παιδιά δεν έχουν καλή σχέση με τα φρούτα. Μπορείτε, λοιπόν, να κάνετε κέικ μήλου ή οτιδήποτε άλλο φρούτο επιθυμείτε, να προσθέσετε και ξηρούς καρπούς όπως καρύδια.

Διαβάστε ακόμα: Πώς μπορώ να κάνω το παιδί μου υπεύθυνο; Tips που θα βοηθήσουν όλες τις μανούλες!

×