Tips & Trends
Αυτό είναι το πιο hot jacket της νέας σεζόν!
Ζώδια
Αυτό είναι το ιδανικό ραντεβού για σένα σύμφωνα με το ζώδιό σου (Part I)
News & Trends
Αν θέλετε να αλλάξετε χρώμα στα μαλλιά σας και δεν μπορείτε να αποφασίσετε δείτε τις 4 ωραιότερες τάσεις
Διατροφή
2 τρόποι για να «ξυπνήσεις» τον μεταβολισμό σου το πρωί!

H δράση της: αυξάνει τη παραγωγή των κεραμιδίων και των λιπαρών οξέων, δύο σημείων κλειδιών που ενισχύουν το φραγμό στην εξωτερική στοιβάδα προστασίας της επιδερμίδας. Όταν ο φραγμός στην εξωτερική στοιβάδα της επιδερμίδας είναι πιο ανθεκτικός αυτή μπορεί να συγκρατήσει καλύτερα την υγρασία αλλά και τους αλλεργιογόνους παράγωντες οι οποίοι μπορούν να προκαλέσουν ερεθισμούς. Αυτά κάνουν την βιταμίνη Β3 ένα σπουδαίο δραστικό συστατικό εάν η επιδερμίδα σου είναι ξηρή και ευαίσθητη» λέει η Leslie S. Baumann, MD διευθύντρια στο Πανεπιστήμιο Maiami Cosmetic Medicine και Research Institute. Σε μία έρευνα απέδειξαν ότι αν σε ένα ενυδατικό προιόν όταν υπάρχει niacinamide τότε μπορεί να κατευνάσει το κοκκίνισμα της ροζάρια η οποία με το πέρασμα του χρόνου μπορεί να επιδεινωθεί. Άλλο πλεονέκτημα της Β3: επεμβαίνει στη παραγωγή μελανίνης στα κύτταρα του δέρματος και ελαχιστοποιεί τις καφέ κηλίδες.
Πως τη χρησιμοποιείς: Για μέγιστο αποτέλεσμα εφάρμοσε τη βιταμίνη Β3 πρωί και βράδυ. Για να περιορίσεις τους ερεθισμούς από τα ρετινοειδή μπορείς να τα συνδυάσεις με niacinamide.  Ανακάτεψε ελάχιστη ποσότητα από τις δύο κρέμες στη παλάμη σου πριν την εφαρμογή. Είναι σημαντικό ότι δεν αδρανοποιούνται τα συστατικά τους. Το αντίθετο μαζί δημιουργούν μία σούπερ φόρμουλα με αντιγηραντικά αποτελέσματα.

Δες ακόμα: CC…σημαίνει όλα σε ένα. Μάθε τη νέα τάση στις κρέμες

×