Tips & Trends
Τα 5 είδη τζιν που θα φορέσεις πολύ τώρα αλλά και το…Φθινόπωρο!
Διατροφή
Η πιο γρήγορη συνταγή 3 υλικών για να φτιάξεις υγιεινό παγωτό-γρανίτα!
Shopping
Παγιέτες, metallics & sequin: Ναι! Φοριούνται και το καλοκαίρι και σου έχουμε τα καλύτερα!
Editor's choice
Αυτό το ξηρό σαμπουάν μυρίζει… διακοπές!
Home / Fitness / Άσκηση / 7 λόγοι που θα σε πείσουν πως εκτός από πιλάτες, TRX και yoga ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις και βάρη!

7 λόγοι που θα σε πείσουν πως εκτός από πιλάτες, TRX και yoga ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις και βάρη!

Πολλές γυναίκες θεωρούν πως η άσκηση με βάρη δεν μπορεί να τους προσφέρει ένα καλλίγραμμο σώμα και μάλιστα πιστεύουν πως τα βάρη μόνο φουσκώνουν. Αυτή η αντίληψη είναι λάθος και η αλήθεια είναι πως τα βάρη αποτελούν άριστη άσκηση αν θες να αποκτήσεις ένα υπέροχο σώμα χωρίς κυτταρίτιδα.

Ποια είναι όμως τα βασικά οφέλη της άσκησης με βάρη;

#1. Με τα βάρη θα αυξήσεις την αντοχή σου- Δεν αρκεί η αερόβια άσκηση για να νιώθεις υγιής. Ο συνδυασμός προπόνησης με βάρη και αερόβιας άσκησης είναι ο ιδανικός για να βελτιώσεις την αντοχή σου.

#2. Θα μειώσεις την κυτταρίτιδα- Άλλος ένας μύθος που ισχύει είναι πως με την αερόβια άσκηση δειώχνεις την κυτταρίτιδα. Δυστυχώς αν δεν κάνεις και βάρη (αλλά και διατροφή) δεν θα εξαλήψεις την κυτταρίτιδα.

#3. Θα αυξήσεις σημαντικά την ισορροπία σου- Με τα βάρη γυμνάζονται όλες οι μυικές ομάδες του σώματός σου και έτσι η ισορροπία σου θα βελτιωθεί σημαντικά.

#4. Θα βελτιώσεις τον μεταβολισμό σου- Το γνωρίζεις ότι με την προπόνηση με βάρη ο οργανισμός καίει για 48 ώρες ενώ με την αερόβια για 24 ώρες; Αυτό σημαίνει πως όταν ο μεταβολισμός κολλάει χρειάζεσαι βάρη!

View this post on Instagram

From little Venice in Mykonos 🇬🇷💙 Take 3

A post shared by Izabel Goulart (@izabelgoulart) on Jul 22, 2020 at 8:22am PDT

#5. Θα φτιάξεις την ενέργειά σου και την ψυχολογία σου- Η άσκηση με βάρη βοηθάει στο να νιώθεις πιο δυνατή, γεμάτη ενέργεια αλλά και με καλύτερη ψυχολογία.

#6. Διώξε την οστεοπόρωση με βάρη- Ειδικά μετά την ηλικία των 30 τα βάρη είναι απαραίτητα για να χτίσεις ένα δυνατό κορμί που δεν θα κινδυνεύει από οστεοπόρωση και οστεοπενία.

#7. Θα αποκτήσεις σφριγηλό σώμα- Οι περισσότερες γυναίκες ανησυχούμε για τα οπισθιά μας, για τα μπράτσα μας που φαίνονται πιο χαλαρά, για την κοιλίτσα μας. Με τα βάρη όλα αυτά τα προβλήματα λύνονται πολύ πιο εύκολα και γρήγορα.

Διαβάστε ακόμα: H Taylor Swift αποκάλυψε τη γυμναστική που κάνει και έχει τέτοιο κορμί!

Οι δύο ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις βραζιλιάνικα οπίσθια σε 2 εβδομάδες

Τα πιο καυτά κορμιά της Victoria’s Secret αποκαλύπτουν ποια γυμναστική κάνουν το Καλοκαίρι

×