Food&Living
Πόσο διατηρείται η σαντιγί στο ψυγείο;
Food&Living
Οι απίστευτες χρήσεις ενός αυγοκόφτη!
Food&Living
Πώς να χρησιμοποιούμε σωστά τα φύλλα ζελατίνης;
Home / Fitness / Άσκηση / Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

iPiccy-collageforemata

Οι αγαπημένες μας celebrities πριν από τις εμφανίσεις τους στο Κόκκινο Χαλί, ακολουθούν ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής και εκγύμνασης, για να μαγνητίζουν όλα τα βλέμματα μέσα στις Haute Couture δημιουργίες τους.

Το ξέρατε όμως πως ακολουθούν συγκεκριμένες ασκήσεις ανάλογα με το φόρεμα θα φορέσουν; Για παράδειγμα, αν επιλέξουν μια στράπλες τουαλέτα κάνουν ασκήσεις που γυμνάζουν μπράτσα και ντεκολτέ ενώ αν φορέσουν ένα κοντό φόρεμα εμμένουν περισσότερο στα πόδια.

Εμείς ψάξαμε και βρήκαμε τις 3 πιο απλές και βασικές ασκήσεις που σου προτείνουμε να τις ακολουθήσεις πιστά γιατί πραγματικά κάνουν εξαιρετική δουλειά.

#1 Για το στράπλες φόρεμα- Push Ups:

New-Gradient-Colorful-Sexy-Unique-Design-Long-Prom-Dresses-Ombre-Chiffon-Evening-Party-Gown-Strapless-With

Τα κλασικά push-ups είναι το μυστικό για να αποκτήσεις γραμμωμένα χέρια και τέλειο ντεκολτέ! X1xR onoH3TlΞεκίνησε με σανίδα παράλληλα στο πάτωμα και πίεσε όσο περισσότερο μπορείς τα χέρια σου προς τα κάτω, χωρίς να χαλάς τη στάση του υπόλοιπου σώματος σου. Χωρίς να αφήσεις το βάρος σου να πέσει, ίσιωσε ξανά τα χέρια σου και έλα πάλι σε στάση σανίδας.

#2 Για cropped φορέματα- Κοιλιακοί:

Emma-Stone-Andrew-Garfield-Met-Gala-2014

Οι πλάγιοι κοιλιακοί θα σε σώσουν αν θέλεις να φορέσεις το cropped κομμάτι σου. 2SyC9k5Z9fjlΞάπλωσε στο πάτωμα και βάλε τα χέρια πίσω από τον αυχένα. Χωρίς να σηκώσεις τη μέση σου, φέρε τον ένα αγκώνα προς το αντίθετο γόνατο.

#3 Για εξώπλατο φόρεμα- Superman:

2b5bed574a8b42850f0dd095449c1487

Η άσκηση αυτή είναι τόσο απλή και παράλληλα τόσο αποτελεσματική!2ojx4psSb6Rl Γυμνάζει τους ραχιαίους αλλά και ολόκληρη την πλάτη. Τι έχεις να κάνεις; Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα και χωρίς να σηκώσεις την κοιλιά σου, ανασήκωσε τα πόδια και τα χέρια και μείνε σε αυτή τη στάση όσο περισσότερο μπορείς.

Διάβασε ακόμα: 10 τροφές που θα γυρίσουν το χρόνο πίσω!

×