Editor's choice
Δείτε πως θα κρατήσετε τα βακτήρια μακριά από τα νύχια σας ακολουθώντας τις συμβουλές των ειδικών
Tips & Trends
6 super sexy trends που οι σχεδιαστές εμπνέονται από την καραντίνα!
Μαλλιά
Χωρίστρα στη μέση: Δείτε τα ωραιότερα hair looks και δοκιμάστε εκείνο που σας ταιριάζει
Ζώδια
Ημερήσιες Προβλέψεις Παρασκευή 10 Απριλίου 2020!
Home / Fitness / Άσκηση / Η “τεμπέλικη” άσκηση που βάζει φωτιά στους μηρούς σου

Η “τεμπέλικη” άσκηση που βάζει φωτιά στους μηρούς σου

Μην ξεγελιέστε όμως από το όνομα, αφού θα βάλει αμέσως φωτιά στο εσωτερικό των μηρών. Πάρτε ένα στρώμα γυμναστικής, ξαπλώστε στο πάτωμα και ετοιμαστείτε να ιδρώσετε. Ξαπλώστε στη μία πλευρά του σώματος σας, τεντώστε το πόδι που βρίσκεται από κάτω και σταυρώστε το πάνω πόδι.

Σηκώματα. Καθώς αναπνέετε, σηκώστε ψηλά το πόδι που βρίσκεται στο πάτωμα και κατεβάστε το χωρίς να ακουμπήσει κάτω. Διατηρείστε τον κορμό σας σταθερό και σε ευθεία γραμμή. Κάντε 15 επαναλήψεις.

Μικρά τεντώματα. Σηκώστε το κάτω πόδι, κρατείστε το στον αέρα και κάντε 10 μικρά τεντώματα, σφίγγοντας το παράλληλα. Στη συνέχεια κατεβάστε το στο πάτωμα.

Μικροί κύκλοι. Σηκώστε το κάτω πόδι, κρατείστε το στον αέρα και κάντε 10 μικρούς κύκλους από τη μία πλευρά και 10 από την άλλη. Να προσέχετε να μην αλλάζετε θέση στον κορμό. Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.

Διάβασε ακόμα: Πόσο κρέας είναι αρκετό για να διατηρήσεις τη γραμμή σου όλο το χρόνο;

×