Tips & Trends
Τα 5 είδη τζιν που θα φορέσεις πολύ τώρα αλλά και το…Φθινόπωρο!
Editor's choice
Το τελευταίο μεγάλο trend θέλει να συνδυάζετε τη μάσκα προστασίας με το make up και είναι στ’ αλήθεια εμπνευσμένο
Άσκηση
Οι δύο ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις βραζιλιάνικα οπίσθια σε 2 εβδομάδες
DIY
DIY: Φανταστική μάσκα ενυδάτωσης με αλόη και άλλα δύο συστατικά για μετά τη θάλασσα!
Home / Fitness / Άσκηση / Η “τεμπέλικη” άσκηση που βάζει φωτιά στους μηρούς σου

Η “τεμπέλικη” άσκηση που βάζει φωτιά στους μηρούς σου

Μην ξεγελιέστε όμως από το όνομα, αφού θα βάλει αμέσως φωτιά στο εσωτερικό των μηρών. Πάρτε ένα στρώμα γυμναστικής, ξαπλώστε στο πάτωμα και ετοιμαστείτε να ιδρώσετε. Ξαπλώστε στη μία πλευρά του σώματος σας, τεντώστε το πόδι που βρίσκεται από κάτω και σταυρώστε το πάνω πόδι.

Σηκώματα. Καθώς αναπνέετε, σηκώστε ψηλά το πόδι που βρίσκεται στο πάτωμα και κατεβάστε το χωρίς να ακουμπήσει κάτω. Διατηρείστε τον κορμό σας σταθερό και σε ευθεία γραμμή. Κάντε 15 επαναλήψεις.

Μικρά τεντώματα. Σηκώστε το κάτω πόδι, κρατείστε το στον αέρα και κάντε 10 μικρά τεντώματα, σφίγγοντας το παράλληλα. Στη συνέχεια κατεβάστε το στο πάτωμα.

Μικροί κύκλοι. Σηκώστε το κάτω πόδι, κρατείστε το στον αέρα και κάντε 10 μικρούς κύκλους από τη μία πλευρά και 10 από την άλλη. Να προσέχετε να μην αλλάζετε θέση στον κορμό. Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.

Διάβασε ακόμα: Πόσο κρέας είναι αρκετό για να διατηρήσεις τη γραμμή σου όλο το χρόνο;

×