Editor's choice
Η Kim Kardashian βγήκε ραντεβού με τον σύζυγο χωρίς ίχνος μακιγιάζ και αυτό πρέπει να το δείτε!
Tips & Trends
Τα 6 little black dresses που πρέπει να προσθέσεις στην γκαρνταρόμπα σου (VIDEO)
Ζώδια
Aυτά είναι τα ζώδια που δεν φέρονται καλά στις σχέσεις!
Μαλλιά
H διατροφή που πρέπει να ακολουθήσετε αν θέλετε να αποκτήσετε γρήγορα μακριά μαλλιά!
Home / Fitness / Άσκηση / Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

H Kate Hudson διαθέτει χωρίς καμία αμφιβολία ένα από τα ωραιότερα σώματα της παγκόσμιας show biz. Δείτε τι κάνει και διατηρείται σε απίστευτη φόρμα μέσα από όσα έχει πει κατά καιρούς σε συνεντεύξεις της.

Για την καθημερινότητά της: “Μου αρέσει να λέω στον εαυτό μου κάθε μέρα “Ίδρωσε και σήμερα”. Ακόμα και αν είναι να γυμναστώ μόνο για 20 λεπτά. Είμαι πολύ πειθαρχημένη σε αυτό. Δε σημαίνει βέβαια πως πρέπει να τρελαθείς μόνο και μόνο επειδή πρέπει να ιδρώσεις. Ακόμα και όταν τρέχω με τα παιδιά μου νιώθω ότι έχω κάνει κάτι. Προσπαθώ πάντως να κάνω πιλάτες δύο φορές την εβδομάδα. Το κάνω τα τελευταία 15 χρόνια και νομίζω πως με δυναμώνει από μέσα προς τα έξω. Όταν ο κορμός σου είναι δυνατός όλα τα άλλα αρχίζουν και δυναμώνουν”.

Για τα αθλητικά της όνειρα: “Ένα τρίαθλο είναι στη λίστα μου. Ξεκίνησα να προπονούμαι πριν πολύ καιρό γι’αυτό αλλά η ζωή μου πήρε άλλη τροπή: συμβαίνουν διάφορα και προσωπικά και στη δουλειά. Κάποια στιγμή, όμως, σίγουρα θα το πετύχω. Αυτές τις μέρες, όταν τρέχω, μοιάζω σαν τρελή. Πηγαίνω από το τρέξιμο στο χορό, μετά κάνω πηδηματάκια και ασκήσεις, βάζω τη μουσική δυνατά και τραγουδάω. Επίσης λατρεύω το spinning καθώς είναι ένας τρόπος να κάνω κάτι γεμάτο ενέργεια με τους φίλους μου. Δε νιώθεις ότι κάνεις αερόβια άσκηση όταν είσαι με τους φίλους σου”.

c08cfaf37fc41b9f99afd5638edf983f--kate-hudson-workout-total-body

Για το ότι θέλει να έχει σφιχτά οπίσθια: “Είναι ωραίο να έχεις σφιχτά οπίσθια αλλά αν γυμνάζεσαι για να ικανοποιείς τη ματαιοδοξία σου τότε δεν το κάνεις για το σωστό λόγο. Τώρα, οι αθλητικές φιλοδοξίες μου είναι εσωτερικές. Έχει να κάνει με το να έρχομαι σε επαφή με τον εαυτό μου. Μετά τη γέννηση του πρώτου γιου μου για αρκετό καιρό δεν μπορούσα να χάσω το βάρος που πήρα. Είχα αγχωθεί με τους αριθμούς. Στο δεύτερο ξέχασα τους αριθμούς και το βάρος μου άρχισε να εξαφανίζεται ως δια μαγείας”.

Για την αποδοχή του εαυτού της: “Είχα ανασφάλειες. Μπορώ να κοιτάω μία φωτογραφία της Ζιζέλ όλη μέρα και να λέω, “Δε θα έχω ποτέ τόσο ψηλά πόδια ή τόσο γεμάτα χείλη”. Αλλά πρέπει να χαίρεσαι με αυτό που έχεις”.

Shape - November 2013 USA

Για τη διατροφή της: “Φροντίζω να τρώω καλά χωρίς να στερώ από τον εαυτό μου πράγματα: ένα τσίζμπεργκερ και τηγανιτές πατάτες, ζυμαρικά με κρεμώδη σάλτσα και παγωτό. Τα πάντα με μέτρο αλλά σίγουρα θα κάνω μία ατασθαλία τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Συνήθως τρώω 1800 θερμίδες την ημέρα. Μία φιλή μου μου είπε για μία εφαρμογή με την οποία έχω πάθε εμμονή γιατί η γνώση είναι δύναμη. Έχω απομνημονεύσει τα πάντα έτσι ώστε να ξέρω τι θερμίδες έχει το καθετί. Η καλύτερη μέρα της ζωής μου ήταν όταν έμαθα πως ένα κομμάτι πίτσα έχει 150 θερμίδες και τότε σκέφτηκα, “Αυτό σημαίνει πως μπορώ να φάω 3 κομμάτια πίτσα για μεσημεριανό””.

Δες ακόμα: Ποιο συχνό λάθος μετά την προπόνηση προκαλεί αλλεργίες και μύκητες;

×