Tips & Trends
5 outfits για σημαντικές βραδιές της ζωής σου! Τι να φορέσεις για να εντυπωσιάσεις…(VIDEO)
Editor's choice
Sheer pink: Το μανικιούρ της Kendall Jenner είναι εκείνο που σας χαρίζει το πιο chic look ever
Σχέσεις-Σεξ
Πώς επηρεάζει η εικόνα που έχουμε για το σώμα μας την ερωτική μας ζωή;
Star Style
Hot Trend: 10 φορές που η Chiara Ferragni φόρεσε μπεζ από πάνω μέχρι κάτω!
Home / Fitness / Άσκηση / Τα αγγελάκια της Victoria’s Secret έχουν απίστευτο σώμα! Αυτά είναι τα fitness μυστικά τους!

Τα αγγελάκια της Victoria’s Secret έχουν απίστευτο σώμα! Αυτά είναι τα fitness μυστικά τους!

Θες να αλλάξεις τελείως το σώμα σου; Τότε ακολούθησε πιστά τα 8 fitness μυστικά από τα αγγελάκια της Victoria’s Secret

Κάνε την προπόνηση τρόπο ζωής: “Αν κάνεις ότι κάνει ένας αθλητής θα καταλήξεις να γίνεις σαν αυτόν. Επιπλέον δε θα είναι καθόλου βαρετή η διαδικασία και τα αποτελέσματα φυσικά είναι εγγυημένα. Το box στον αέρα είναι υπέροχο. Επίσης μπορείς να κάνεις όλα όσα κάνει έναν boxer, όπως σκοινάκι, κοιλιακούς και πους απς. Γίνε, για παράδειγμα, μάστερ στο σκοινάκι. Είναι η πιο βολική και αποτελεσματική γυμναστική ever“. Αν από την άλλη μεριά δε σου αρέσει το box μπορείς να κάνεις μπαλέτο, τρέξιμο και ποδηλασία.

Δημιούργησε μία playlist έτσι ώστε τα τραγούδια σου να είναι όλο και πιο δυναμικά όσο περνάει η ώρα: “Η Adriana Lima αγαπάει την ηλεκτρονική μουσική όταν προπονείται. Όσο για τη Doutzen Kroes, λατρεύει τόσο την ηλεκτρονική, όσο και τη house μουσική η οποία είναι πολύ ανεβαστική και ιδανική για γυμναστική. Έχει πολύ ωραίο ρυθμό και έτσι σε ξεσηκώνει πολύ. Μερικά από τα κορίτσια αγαπούν επίσης το hip hop. Ο κανόνας, βέβαια, σε ότι αφορά στη μουσική είναι ότι το τελευταίο τραγούδι πρέπει να είναι το πιο δυνατό”.

Victoria-Secret-Model-Full-Body-Workout

Τα αντίθετα έλκονται στη γυμναστική: “Αν κινείσαι πολύ στη ζωή σου και έχεις πολύ ενέργεια σαν άνθρωπος, προσπάθησε να κάνεις ένα είδος άσκησης που σε προκαλεί να μένεις ακίνητη. Κάνε γιόγκα, για παράδειγμα. Κάνε κάτι που είναι αντίθετο με την προσωπικότητά σου. Από την άλλη, αν είσαι cool και μέχρι σήμερα είσαι αφοσιωμένη μόνο στη γιόγκα, δοκίμασε να κάνεις κάτι πολύ δυναμικό και γρήγορο ως γυμναστική”.

Γυμνάσου τουλάχιστον 6 μέρες την εβδομάδα: “Δεν έχει σημασία η ένταση ή η διάρκεια της προπόνησής σου. Κάνε απλά τη γυμναστική καθημερινή συνήθεια, έστω και για μερικά μόνο λεπτά”.

Κάνε κυρίως αερόβια άσκηση: “Η υγιής ροή του αίματος είναι το πιο σημαντικό πράγμα από όλα. Η καλή αερόβια άσκηση είναι η βάση για ένα υγιές σώμα”.

Κάνε γυμναστική που έχει να σου μάθει και κάτι: “Σου αρέσει το box, το μπαλέτο ή το kick boxing; Η Doutzen λατρεύει το μπαλέτο και η Adriana κάνει box. Αν δεν είσαι ήδη μέλος κάποιας ομάδας γράψου σε κάποιο μάθημα τένις ή χορού”.

victorias-secret-fashion-show-2017-79

Κλείσε ραντεβού και ξεκίνα γυμναστική με καλή παρέα: “Γυμνάσου με κάποια φίλη. Είτε είναι πιο γυμνασμένη είτε λιγότερο γυμνασμένη από σένα δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει ότι θα σε βοηθάει να ασκείσαι χωρίς να βαριέσαι”.

Διάλεξε μία μέρα το μήνα και προσπάθησε να μην τρως τίποτα επεξεργασμένο: “Βγάλε από τη διατροφή σου κάθε είδους επεξεργασμένη τροφή τουλάχιστον για μία μέρα το μήνα. Την επόμενη μέρα παρατήρησε την επιδερμίδα σου. Αυτό που θα διαπιστώσεις θα σε εκπλήξει”.

Μια ματιά ακόμα: Old Hollywood Glam: Τα μυστικά διατροφής και γυμναστικής της Marilyn Monroe και της Audrey Hepburn!

×