Ιδέες Διακόσμησης
Ιδέες αποθήκευσης για να κάνετε τον μικρό σας χώρο σούπερ χρηστικό!
Η Αργυρώ Μαγειρεύει
Γιουβαρλάκια με λαχανικά και αβγολέμονο
Μαλλιά
Το αξεσουάρ μαλλιών της Dua Lipa θα σας θυμίσει τα παιδικά σας χρόνια και είναι ένα από τα μεγαλύτερα trends του Χειμώνα
Ζώδια
Ζώδια: Δες πως μπορείς να χαλάσεις τη διάθεση του πρώην σου με μια ατάκα!
Home / Fitness / Άσκηση / Θες να κάνεις το τρέξιμο ακόμα πιο ωραίο και διασκεδαστικό; 6 τρόποι για να το καταφέρεις!

Θες να κάνεις το τρέξιμο ακόμα πιο ωραίο και διασκεδαστικό; 6 τρόποι για να το καταφέρεις!

Τρέξε με ένα φρίσμπι

Αντί να κάνεις μεγάλες αποστάσεις και να βαριέσαι τη ζωή σου μπορείς να δοκιμάσεις να τρέχεις παίζοντας. Πάρε ένα φρίσμπι, πήγαινε σε ένα κοντινό στο σπίτι σου πάρκο, πέτα το φρίσμπι σου και τρέξε μαζί του. Δες πόσο μακριά μπορείς να παας μέχρι να πέσει στο έδαφος. θα αναγκαστείς να αλλάζεις πορεία τρέχοντας, να πηγαίνεις πιο αργά ή πιο γρήγορα ανάλογα με το πώς πηγαίνει αυτό για να μπορέσεις να το πιάσεις με αποτέλεσμα να καις θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνεις. Κάνοντας το τρέξιμο παιχνίδι ο χρόνος περνάει σαν νερό.  

Κάνε λίγο παρκούρ

Τίποτα δε νικάει τη βαρεμάρα εκτός από τη δράση. Προσπάθησε να σπάσεις το βαρετό τρέξιμό σου με λίγο παρκούρ ή ελεύθερο τρέξιμο. Το παρκούρ είναι ο τρόπος για να μετακινείσαι από το ένα μέρος στο άλλο χωρίς να λαμβάνεις υπόψιν σου τα τυχόν εμπόδια που βρίσκονται στο δρόμο σου. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να πηδήξεις φράχτες, να συρθείς στο έδαφος ή να σκαρφαλώσεις σε τοίχους. Το παρκούρ θα βγάλει το παιδί από μέσα σου και θα νιώσεις σαν να παίζεις σε ταινία δράσης. Αν δεν το έχεις ξαναδοκιμάσει ποτέ ξεκίνα με απλά πράγματα. Αν δεις ότι σου αρέσει πολύ ζήτα από κάποιον ειδικό να σου δείξει κάποιες τεχνικές για να μπορέσεις να βελτιωθείς και να περνάς ακόμα καλύτερα κάνοντάς το.  

Ξέχνα τα gadget

Μπορεί να τρελαίνεσαι να χρησιμοποιείς όλα τα καινούργια γκατζετάκια που κυκλοφορούν και έχουν να κάνουν με τα χιλιόμετρα που τρέχεις και τις θερμίδες που καταναλώνεις αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο για το τρέξιμό σου. Κάθε δύο εβδομάδες φρόντιζε να τρέχεις χωρίς τίποτα από αυτά για να ξαναέρχεσαι σε επαφή με την αγάπη σου για την κίνηση και να απολαμβάνεις καλύτερα τη φύση. Μερικές φορές οι δρομείς συγκεντρώνονται τόσο πολύ στα νούμερα που χάνουν τη χαρά του τρεξίματος και μετατρέπονται σε ρομπότ. 

Μετέτρεψέ το σε αγώνα

Το να τρέχεις μόνη σου δεν είναι πάντα πολύ διασκεδαστικό. Η λύση είναι να κυνηγάς κάτι ή κάποιον. Αν τρέχεις στο δρόμο κάνε αγώνα με τα αυτοκίνητα. Όταν βλέπεις ένα αυτοκίνητο να έρχεται ανέβασε την ταχύτητά σου μέχρι να σε προσπεράσει. Αυτός είναι ένας υπέροχος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες. Αν δεν τρέχεις στο δρόμο αλλά σε κάποιο πάρκο μπορείς να κάνεις το ίδιο με άτομα που τρέχουν πιο γρήγορα από εσένα. Προσπάθησε να τα προσπερνάς και μετά να χαλαρώνεις. Έτσι θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον το τρέξιμό σου. 

Χαμογέλα

Μπορεί να σου ακούγεται γελοίο αλλά έρευνες έχουν δείξει πως το χαμόγελο (είτε το νιώθεις είτε όχι) μπορεί να φτιάξει τη διάθεσή σου. Το χαμόγελο είναι ένας βοηθητικός μηχανισμός για αγχωτικές καταστάσεις και παρόλο που το τρέξιμο μπορεί να μη σε στρεσάρει ψυχικά, όσο να’ναι δημιουργεί ένα στρες στο σώμα σου.

Τρέξε με το σκύλο σου

Έρευνες έχουν δείξει πως οι ιδιοκτήτες σκύλων γυμνάζονται πολύ περισσότερο από ότι εκείνοι που δεν έχουν σκύλο. Πάρε το σκύλο σου και βγείτε για τρέξιμο και παιχνίδι. Οι σκύλοι ενθουσιάζονται με το τρέξιμο και αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να τρέξεις πολύ περισσότερο από ότι θα έτρεχες χωρίς τη βοήθειά του. 

Φώτο: Pinterest

Διάβασε ακόμα: Χάσε τα κιλά των διακοπών στο σπίτι με δύο πατάκια!

×