Μαλλιά
Η Jessica Simpson αφαίρεσε τα extensions και τα μαλλιά της είναι χίλιες φορές πιο όμορφα!
Ιδέες Διακόσμησης
Κάδρα: Βάλτε τα έτσι στον τοίχο σας για τέλειο αποτέλεσμα!
Editor's choice
H Betina Goldstein δημιούργησε ένα μικρό έργο τέχνης -Παραδέχεται πως δεν είναι πρακτικό αλλά τι σημασία έχει!
Η Αργυρώ Μαγειρεύει
Αργυρώ Μπαρμπαρίγου: Κολοκυθάκια γεμιστά αυγολέμονο!
Home / Fitness / Διατροφή / Θέλεις ενέργεια όλη την ημέρα; 11 snacks χαμηλά σε θερμίδες και γεμάτα θρεπτικά συστατικά που θα σε βοηθήσουν!

Θέλεις ενέργεια όλη την ημέρα; 11 snacks χαμηλά σε θερμίδες και γεμάτα θρεπτικά συστατικά που θα σε βοηθήσουν!

Τα snacks ενισχύουν τον μεταβολισμό σου και περιορίζουν τις λιγούρες μέσα στην ημέρα. Ικανοποίησε την πείνα σου ενδιάμεσα από τα κύρια γεύματά σου ή μετά από την προπόνησή σου, με αυτά τα υγιεινά snacks που σου προτείνουμε. Χαμηλά σε θερμίδες και εφοδιασμένα με θρεπτικά συστατικά που θα σε γεμίσουν με ενέργεια.

banana mask
Μπανάνες και Μήλα: Βιταμίνες, μέταλλα και καλοί υδατάνθρακες, που σου δίνουν ενέργεια και αποτοξινώνουν τον οργανισμό.

816-woman-eating-cereal-breakfast

Γιαούρτι με Δημητριακά: Κατάλληλο snack για πριν από την προπόνηση ή για τις μέρες που το επόμενο γεύμα πρόκειται να αργήσει πολύ.

Homemade-popcorn

Popcorn: Τα popcorn με λίγες θερμίδες σε χορταίνουν και σίγουρα αποτελούν πολύ καλύτερη επιλογή από ένα παχυντικό snack.

Italian ciabatta panini sandwichwith with vegetable and feta cheese

Μισό σάντουιτς με γαλοπούλα ή κοτόπουλο: Μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης, με γαλοπούλα ή κοτόπουλο και μουστάρδα σε εφοδιάζει με υδατάνθρακες για ενέργεια, αλλά και πρωτεΐνες για να νιώθεις χορτάτη για περισσότερη ώρα.

peppers_c

Κόκκινες πιπεριές και Χούμους: Γίνε δημιουργική και συνδύασε τα λαχανικά σου με χούμους, για να πάρεις τις φυτικές ίνες, τα θρεπτικά συστατικά, τις βιταμίνες αλλά και τις πρωτεΐνες που χρειάζεσαι για να διατηρήσεις την ενέργειά σου σε υψηλά επίπεδα.

almonds-raw_625x350_51421213477

Αμύγδαλα και Καρύδια: Γεμάτα με καλά λιπαρά, θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και Ω-3 λιπαρά οξέα, όχι μόνο θα σε βοηθήσουν να χορτάσεις αλλά θα σε βοηθήσουν και να μην το παρακάνεις με το φαγητό αργότερα.

Μια ματιά ακόμα: Θες να χάσεις βάρος; Δες τι κάνει η Scarlett Johansson και ακολούθησέ το!

×