Wellness

Όλα όσα πρέπει να περιλαμβάνει η καθημερινή διατροφή των παιδιών!

Αν θέλετε το παιδάκι σας, από τη στιγμή που περνάει τόσες ώρες μακριά από το σπίτι να μπορεί να ανταποκρίνεται με επιτυχία στις απαιτήσεις του σχολείου και των εξωτερικών δραστηριοτήτων του και ταυτόχρονα να έχει ενέργεια, τότε θα πρέπει να φροντίσετε τη διατροφή του.

Σε αυτό το άρθρο σας έχουμε μια σειρά από προτάσεις που θα το κάνουν να… πετάει. Δείτε τις όλες αναλυτικά.

Πρωινό

Είναι χωρίς καμία αμφιβολία το σημαντικότερο γεύμα, αυτό που εξασφαλίζει την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού του, τόσο σωματική όσο και πνευματική, κάνοντάς το ικανό να ανταποκριθεί με επιτυχία στην καθημερινότητά του.

Ιδέες για ένα θρεπτικό πρωινό

Ένα μπολ με δημητριακά και γάλα και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι.

Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα μαζί με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι.

Γάλα με σπιτικό κέικ ή σπιτική πίτα με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι.

Σχολείο

Αν δεν θέλετε το παιδί σας να ενδώσει σε λιπαρά γεύματα, τότε σας προτείνουμε να του βάζετε στην τσάντα του δυο υγιεινές επιλογές, όπως τοστ, φρούτα, κουλούρι Θεσσαλονίκης, σπιτικό κέικ ή σπιτική πίτα κτλ.

Μεσημεριανό

Για να είναι τα γεύματά του πλήρη να έχετε πάντα στο μυαλό σας πως θα πρέπει να υπάρχουν πολλά λαχανικά, πρωτεΐνες, όπως ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι, χοιρινό, υδατάνθρακες, όπως ψωμί, ζυμαρικά, όσπρια, λαδερά και λίπος, όπως ελαιόλαδο.

Ιδέες για ένα ελαφρύ βραδινό

Δυο κομμάτια σπιτική πίτσα “Μαργαρίτα” -ντομάτα, τυρί και αν θέλετε προσθέτετε και κάποια λαχανικά.

Μια σαλάτα με κοτόπουλο ή ψάρι και μια φέτα ψωμί.

Μια αραβική πίτα με τυρί και κατόπουλο, λαχανικά και ένα ποτήρι γάλα.

Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα, λαχανικά και ένα ποτήρι γάλα.

Μια φρουτοσαλάτα με γιαούρτι, μέλι και λίγους ξηρούς καρπούς.

Extra Tips:

Να έχετε στο μυαλό σας πως κάθε μέρα θα πρέπει να καταναλώνει φρούτα -τουλάχιστον δύο- και μια σαλάτα.

Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής άλεσης.

Περιορίστε όσο μπορείτε τη ζάχαρη, τόσο στα τρόφιμα, όσο και στα ροφήματα.

Πηγή Φωτογραφιών: Unsplash 

Μια ματιά ακόμα: 

Διατροφή πριν και μετά τη γυμναστική: 5 tips που θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες!

8 tips που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά από την αγαπημένη μας Fitness Guru!

Αυτά είναι τα αγαπημένα μας βίντεο για yoga στο σπίτι και αξίζει να τα δεις και να τα δοκιμάσεις!