Tips & Trends
Πώς να φορέσεις το μίνι φορεματάκι σου αυτό το Καλοκαίρι!
Celebrity News
Το faysbook.gr μεγαλώνει κι άλλο: 1.626.997 μοναδικοί χρήστες για τον Ιούνιο! Ευχαριστούμε!
Tips & Trends
H Hailey Bieber μας δείχνει τα αγαπημένα της μαγιό για αυτό το Καλοκαίρι!
Editor's choice
H Kylie Jenner έβαψε πάλι τα μαλλιά της -Τρίτη φορά μέσα σε μία εβδομάδα!
Home / Fitness / Άσκηση / Αυτό είναι το απόλυτο πρόγραμμα γυμναστικής για τέλειους κοιλιακούς και γλουτούς (βίντεο)

Αυτό είναι το απόλυτο πρόγραμμα γυμναστικής για τέλειους κοιλιακούς και γλουτούς (βίντεο)

Μπορεί να επανερχόμαστε σιγά σιγά στους φυσιολογικούς ρυθμούς και στην καθημερινότητά μας με τα περισσότερα καταστήματα, καφέ και εστιατόρια να έχουν ανοίξει, όμως δεν ισχύει το ίδιο και για τα γυμναστήρια, που θα παραμείνουν κλειστά για το προσεχές διάστημα.

Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να παραμείνουμε fit, τη στιγμή που κυκλοφορούν πλέον τόσα workout βιντεάκια στο ΥοuTube, τα οποία προσφέρουν ολοκληρωμένα προγράμματα γυμναστικής από το σπίτι και μάλιστα χωρίς να χρειαστείς τον παραμικρό εξοπλισμό.

Δεν έχεις λοιπόν καμία δικαιολογία για να «τεμπελιάσεις» στον καναπέ σου, αναβάλλοντας την επόμενη προπόνησή σου μέχρι το άνοιγμα των γυμναστηρίων. Ειδικά, όταν βρισκόμαστε στην ώρα 0 πριν την παραλία (you know what I mean) και όλες μας απασχολεί λιγάκι παραπάνω το πώς θα δείχνει το σώμα μας με το μαγιό.

Γι’ αυτό κι εμείς ψάξαμε και εντοπίσαμε για εσένα ένα γρήγορο, πλην ιδιαίτερα αποτελεσματικό, on-line πρόγραμμα εκγύμνασης των κοιλιακών και των γλουτών που σίγουρα θα σε ενθουσιάσει.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε αρχάριες, όσο και σε πιο προχωρημένες, καθώς περιλαμβάνει σετ απλών ασκήσεων εδάφους.

Δες εδώ το αγαπημένο μας workout για abs & hips και θα καταλάβεις τι εννοούμε:

Φυσικά, για να δεις πραγματική διαφορά στο σώμα σου δεν αρκεί να εκτελέσεις το παραπάνω πρόγραμμα μόνο μία φορά. Αντιθέτως, προσπάθησε να επαναλάβεις την προπόνηση αυτή τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

Παράλληλα μην ξεχνάς να ακολουθείς καθημερινά μια ισορροπημένη διατροφή γεμάτη με φρούτα, λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως, άπαχη πρωτεΐνη και πολύ νερό.

Ακολουθώντας τις συμβουλές μας θα αρχίσεις να παρατηρείς αισθητή βελτίωση στις συγκεκριμένες περιοχές του σώματός σου και θα βγεις με μεγάλη αυτοπεποίθηση στην παραλία για να κάνεις την πρώτη σου βουτιά του Καλοκαιριού!

Φωτογραφίες: Pinterest 

Δες ακόμα άλλα δυο θέματα σχετικά με την άσκηση και τη διατροφή: 

3 απλές ασκήσεις για σέξι πλάτη!

Αυτό είναι το μυστικό για οπίσθια τύπου Kardashian!

×