Μαλλιά
O hairstylist της Victoria Beckham αποκαλύπτει τα λάθη που κάνετε με τα μαλλιά σας!
Tips & Trends
ΑΥΤΑ τα tricks μπορούν να αναβαθμίσουν εντελώς τις εμφανίσεις σου αυτόν τον Χειμώνα (VIDEO)
Επιδερμίδα
Εφέ lifting: Θα το πετύχετε και μάλιστα άμεσα και η Θεανώ Μπέλλα σας αποκαλύπτει τον τρόπο!
Μόδα
Η πασίγνωστη influencer Rocky Barnes μας δείχνει 4 looks για όλες τις ώρες
Home / Fitness / Άσκηση / Γυμνάζεσαι αλλά δεν χάνεις κιλά και λίπος; Ξέρουμε τι φταίει!

Γυμνάζεσαι αλλά δεν χάνεις κιλά και λίπος; Ξέρουμε τι φταίει!

Sporty couple exercising at the fitness gym

Αν ανήκεις στην κατηγορία όπου γυμνάζεσαι εντατικά εδώ και αρκετό καιρό και δεν χάνεις ούτε κιλά, ούτε λίπος, τότε σίγουρα συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω…

Διάβασε και άλλαξε συνήθειες από αύριο κιόλας! Εμείς το έχουμε κάνει και ήδη έχουμε δει θεαματικά αποτελέσματα. Γιατί το Καλοκαίρι είναι εδώ και σε λίγο καιρό θα βγούμε επιτέλους από τα σπίτια μας, θα φορέσουμε το μαγιό μας και θα επισκεφτούμε την παραλία για να κάνουμε το πρώτο μπάνιο μας.

Κάνεις τις ίδιες ασκήσεις συνέχεια
Η αερόβια άσκηση είναι ένας καλός τρόπος για να κάψεις τις θερμίδες γρηγορότερα. Κάνοντας όμως μόνο αερόβιες ασκήσεις δεν έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, αφού οι μύες συνηθίζουν τις ίδιες κινήσεις και τελικά αδρανούν. Το ιδανικό είναι το τρέξιμο, η ποδηλασία και άλλα αερόβια προγράμματα να συνδυάζονται με ασκήσεις ενδυνάμωσης με βάρη.

WOMAN-WORKOUT-Sling-squat

Δεν αθλείσαι με τον ίδιο ρυθμό σε βάθος χρόνου
Αν και λέγεται πως η έντονου ρυθμού άσκηση βοηθά στην καύση περισσότερων θερμίδων, δεν μπορείς να την εφαρμόζεις για το υπόλοιπο της ζωής σου. Αυτό σημαίνει ότι όταν τελειώσεις και ξαναγυρίσεις στους καθημερινούς σου ρυθμούς, θα ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες. Αντιθέτως, αν προπονείσαι συστηματικά σε φυσιολογικό ρυθμό, δεν κουράζεσαι γρήγορα και επιπλέον κρατάς τον μεταβολισμό σου σε συνεχή εγρήγορση.

WomanWorkoutBedroom

Δεν ενυδατώνεσαι σωστά
Το μεγαλύτερο ποσοστό του σώματος αποτελείται από νερό. Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι δεν πρέπει να πίνουν νερό κατά τη διάρκεια της άσκησης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το σώμα σου να μη λειτουργεί σωστά και άρα και ο μεταβολισμός σου. Η άσκηση γίνεται δύσκολη και η κούραση πιο αισθητή. Η εξήγηση βρίσκεται στις αναβολικές ορμόνες. Όταν δεν υπάρχει αρκετό νερό στο σώμα, πέφτουν τα ποσοστά των συγκεκριμένων ορμονών, οι οποίες είναι απαραίτητες για την ενδυνάμωση των μυών.

Δείτε επίσης: Έτσι θα αποκτήσεις τα τέλεια πόδια της Alessandra Ambrosio -βίντεο!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×