Editor's choice
Βερνίκια νυχιών: Έτσι θα καταλάβεις πως έχουν χαλάσει και θέλουν πέταμα!
Tips & Trends
Οι πιο stylish γυναίκες του instagram μας δίνουν ιδέες για τα looks του Σαββατοκύριακου
Μαλλιά
Color Sweep: Είναι το νέο balayage και πρέπει να μάθετε τα πάντα γι’ αυτό!
ζώδια
Τα ζώδια σήμερα: “Υδροχόε, η δημιουργικότητα και η ζωτικότητά σου σε οδηγούν στην επιτυχία”
Home / Fitness / Άσκηση / To 10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που υπόσχεται να σου χαρίσει το σώμα των ονείρων σου

To 10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που υπόσχεται να σου χαρίσει το σώμα των ονείρων σου

Παλαιότερα θεωρούσαμε πως για να αποκτήσουμε ιδανικό σώμα πρέπει να λιώσουμε με τις ώρες στο γυμναστήριο.

Τα πράγματα έχουν αλλάξει, η γυμναστική έχει πλέον πολλές εναλλακτικές και υπάρχει τρόπος να παραμένεις σε φόρμα ακόμα και αν κάνεις μόνο 10 λεπτά άσκηση την ημέρα και μάλιστα μέσα στο σπίτι σου -λόγω Lockdown τα γυμναστήρια είναι κλειστά και ο χρόνος για περπάτημα περιορισμένος.

Τι πρέπει να προσέξεις σε αυτή την περίπτωση;

1. Να τρως όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένα
2. Να κάνεις γυμναστική υψηλής έντασης με την οποία θα κάψεις πολλές θερμίδες
3. Να πίνεις πολύ νερό!

Παρακάτω θα δεις ένα βίντεο με ένα 10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που αφορά σεόσε το σώμα και θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις τέλεια φόρμα μέσα σε 1 μήνα! Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να το τηρείς ευλαβικά καθημερινά.

Τι ασκήσεις περιλαμβάνει αυτό το πρόγραμμα;

#1. Η πρώτη άσκηση είναι γνωστή ως sprinter και θα την ολοκληρώσεις σε μόλις 1 λεπτό κάνοντας 30 δευτερόλεπτα για το κάθε πόδι.

#2. Στη συνέχεια ακολουθούν τα jump squats που θα διαρκέσουν 30 δευτερόλεπτα και είναι αρκετά πιο δύσκολα από τα απλά squats.

#3. Aμέσως μετά ακολουθούν τα push ups στα γόνατα για ακόμα 30 δευτερόλεπτα ώστε να γυμναστούν καλά τα χέρια.

#4. Ακολουθεί η άσκηση Spider Plank που θα γυμνάσει πόδια και κοιλιακούς.

#5. Αμέσως μετά θα κάνεις το High Plank για 30 δευτερόλεπτα και ακόμα περικά push ups.

#6. Στη συνέχεια θα δοκιμάσεις τα Half Burpees ένα είδος άσκησης που είναι ιδιαίτερα απαιτητικό αλλά θα σε βοηθήσει να χάσεις πολλές θερμίδες.

#7. Σειρά έχουν τα Squats Boxing για να γυμνάσεις γλουτούς αλλά και χέρια.

Αργότερα θα δοκιμάσεις και άλλα είδη squats αλλά και επιτόπιο jogging για επιπλέον κάψιμο θερμίδων. Δες το βίντεο και κάνε υπομονή 10 λεπτά! Το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει σίγουρα!

Διαβάστε ακόμα: ΑΥΤΗ τη γυμναστική κάνει η Brooke Shields και έχει τέλειο σώμα στα 55 της χρόνια!

Yoga για αρχάριους: Το βίντεο που αξίζει να παρακολουθήσεις- Έχει πάνω από 32 εκ. προβολές!

Χάσε το λίπος της κοιλιάς κάνοντας 5 λεπτά γυμναστικής την ημέρα! (VIDEO)

×