Editor's choice
Το μανικιούρ της Δευτέρας είναι χαρούμενο -Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει η νέα εβδομάδα!
Ζώδια
Προβλέψεις Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019
Ζώδια
Ζώδια και έρωτας μέσω διαδικτύου: Θα εξελιχτεί η γνωριμία σας σε κάτι πιο σοβαρό;
Μαλλιά
Τα μαλλιά των μοντέλων στην παραλία είναι τέλεια και το μυστικό είναι απλό!
Home / Fitness / Άσκηση / Top 3: Αυτές είναι οι πιο εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά!

Top 3: Αυτές είναι οι πιο εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά!

Μπορεί τον χρόνο για να πας γυμναστήριο να μην τον βρίσκεις πάντα -μεταξύ μας τις περισσότερες φορές βρίσκεις τις πιο γελοίες δικαιολογίες για να μην φορέσεις τα αθλητικά σου και να βγεις από το σπίτι- όμως λίγα λεπτά την ημέρα για μερικές ασκήσεις στο σπίτι σίγουρα μπορείς να βρεις… Έτσι δεν είναι;

Και ειδικά αν αυτές οι ασκήσεις σου υπόσχονται την επίπεδη κοιλιά που πάντα ονειρευόσουν και ήθελες -ναι, αυτή που έχουν όλες οι αγαπημένες σου celebrities και fashion bloggers.

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα στρώμα γυμναστικής και μερικές επαναλήψεις από τις παρακάτω ασκήσεις. Γιατί μπορεί μέχρι τώρα, λόγω του καιρού να  μην έχουμε φορέσει ακόμα το μαγιό μας και να μην έχουμε βγει στην παραλία για να κάνουμε την πρώτη  μας βουτιά, όμως πολύ σύντομα αυτό θα γίνει.

#1. Πλάγια σανίδα με περιστροφή

side-plank

Στάσου σε θέση σανίδας στηριζόμενη στον έναν βραχίονα και το ένα σου πόδι πάνω στο άλλο. Λύγισε το άλλο χέρι, φέρνοντας την παλάμη πίσω από το κεφάλι και φέρε αργά τον αγκώνα σου προς το πάτωμα. 15 επαναλήψεις για κάθε μεριά αρκούν!

#2. Στάση σουγιά

jack-knife

Ξάπλωσε ανάσκελα τεντώνοντας χέρια και πόδια. Σφίγγοντας τους κοιλιακούς σου, σήκωσε το ένα πόδι, ακούμπησε το με το αντίθετο χέρι και επανάφερε το σώμα σου στην αρχική του θέση. Συνέχισε για 15 φορές για κάθε πλευρά.

#3. Ποδήλατο

bicycle-crunch

Ξάπλωσε με τα χέρια σου λυγισμένα πίσω από το κεφάλι και τα πόδια σου ανασηκωμένα. Κάνε εναλλάξ κινήσεις φέρνοντας μία το δεξί και μία το αριστερό αγκώνα να ακουμπήσει το αντίθετο πόδι. Εκτέλεσε 30 επαναλήψεις!

Τι λες; Σε πείσαμε να αρχίσεις από αύριο γυμναστική στο σπίτι σου; Εύκολα, γρήγορα και τελείως οικονομικά;

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×