Επιδερμίδα
Θεανώ Μπέλλα: Οι δύο θεραπείες που θα σας χαρίσουν συγκλονιστική λάμψη ενόψει των Χριστουγέννων
Tips & Trends
Τα καρό παλτό είναι μια από τις hot τάσεις της φετινής χειμερινής σεζόν!
Μακιγιάζ
Συμβουλές και tricks από τους celebrity make up artists για να απλώνετε τέλεια το κραγιόν σας
Star Style
Star Style: Η Jennifer Lopez «έριξε» το internet με το νέο της look!
Home / Fitness / Διατροφή / Αυτοί είναι οι λόγοι που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου το χαρούπι από σήμερα κιόλας!

Αυτοί είναι οι λόγοι που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου το χαρούπι από σήμερα κιόλας!

Σήμερα θα σας μιλήσουμε για ένα super food που αν δεν το γνωρίζετε ακόμα πραγματικά χάνετε. Αναφερόμαστε στο θαυματουργό αλεύρι χαρουπιού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί για σκόνη κακάο.

Είναι φτιαγμένο από αποξηραμένα καβουρδισμένα χαρούπια και γι’ αυτό χρησιμοποιείται συχνά ως φυσικό γλυκαντικό σε ψημένα προϊόντα. Γιατί όμως είναι τόσο σημαντικό για την υγεία μας; Διαβάστε αναλυτικά τους λόγους παρακάτω και βάλτε το στη διατροφή σας:

Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και γι’ αυτό αν κάνετε δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, είναι ιδανικό.

Δυο κουταλιές σούπας σκόνη χαρουπιού έχουν 6 γραμμάρια ζάχαρης.

Ένα φλιτζάνι σκόνη χαρουπιού έχει 51 γρ ζάχαρης και λιγότερο από 1 γρ λίπους. Σε αντίθεση με ένα φλιτζάνι τσιπς σοκολάτας που έχει… έχει 92 γρ ζάχαρης και 50 γρ λίπους.

Είναι χαμηλό σε νάτριο.

Περιέχει ασβέστιο που όπως γνωρίζετε είναι πολύ σημαντικό για την υγεία των οστών.

Είναι υψηλό σε φυτικές ίνες που σας βοηθούν να είστε χορτάτες για περισσότερη ώρα, να μειώσετε τη χοληστερόλη σας και να μην έχετε κανένα πρόβλημα δυσκοιλιότητας.

Δεν έχει γλουτένη.

Είναι χωρίς καφεΐνη.

Είναι πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών.

Δεν έχει τυραμίνη.

Που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σκόνη χαρουπιού:

-Στα smoothies σας

-Σε γιαούρτι ή σε παγωτό

-Στην αγαπημένη σας ζύμη ψωμιού -αν το ετοιμάζετε μόνες σας

-Σε ζεστό ρόφημα αντί για σοκολάτα -η γεύση του πραγματικά θα σας ξετρελάνει

-Στα γλυκά σας αντικαθιστώντας την καραμέλα

Τι λέτε κορίτσια; Μήπως ήρθε η ώρα να του δώσετε πρωταγωνιστικό ρόλο στη διατροφή σας; Εμείς πάντως το έχουμε κάνει εδώ και καιρό και η αλήθεια είναι πως έχουμε δει θεαματικά αποτελέσματα -ναι, δεν σας κάνουμε πλάκα. Γι’ αυτό άλλωστε σας το προτείνουμε ανεπιφύλακτα.

Στην αγορά θα το βρεις παντού, από παξιμάδια και κέικ, μέχρι μέλι, σοκολάτες, μπισκότα κτλ.

Φώτο: Pinterest

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

×