Tips & Trends
Τα φθινοπωρινά jackets που αξίζει να προσθέσεις στην γκαρνταρόμπα σου τώρα!
Editor's choice
Το χρώμα στα νύχια της Hailey Bieber είναι ό,τι πιο γλυκό και ανατρεπτικό για το Φθινόπωρο!
Tips & Trends
Chiara Ferragni: Η διασημότερη influencer μας δείχνει τα 6 trends που λατρεύει αυτό το Φθινόπωρο!
Μαλλιά
Δείτε τα 7 ωραιότερα ombre hair looks αν έχετε πολύ σκούρα βάση!
Home / Fitness / Διατροφή / H δίαιτα των βραστών αυγών γίνεται viral κάθε καλοκαίρι! Δες τι περιλαμβάνει…

H δίαιτα των βραστών αυγών γίνεται viral κάθε καλοκαίρι! Δες τι περιλαμβάνει…

Κάθε καλοκαίρι δημιουργούνται νέες τάσεις στις δίαιτες. Η δίαιτα των βραστών αυγών είναι μια από τις πιο δημοφιλείς δίαιτες του καλοακιριού και πολύς κόσμος τη δοκιμάζει όταν θέλει να δει άμεσα αποτελέσματα στη ζυγαριά του. Θέλεις να την κάνεις κι εσύ; Συμβουλέψου πρώτα τον προσωπικό σου γιατρό και στη συνέχεια ξεκίνα τη δίαιτα (ή αποθήκευσέ την για να τη δοκιμάσεις αφού επιστρέψεις από τις διακοπές)! Δες τι πρέπει να τρως από Δευτέρα μέχρι Κυριακή! Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα φας αρκετά αυγά οπότε σιγουρέψου ότι δεν έχεις πρόβλημα χολυστερίνης. Αν επίσης θέλεις να τρως λιγότερα αυγά αφαίρεσε τον κρόκο και πρόσθεσε παραπάνω ασπράδια που έχουν πολύ λιγότερες θερμίδες και δεν θα ανεβάσουν τη χολυστερίνη στα ύψη.

View this post on Instagram

Eggs for breakfast❓and keeping it Keto… Boil up a couple of eggs to your liking, peel and cut in half. Mash up one avo. I like to season it with a bit of lemon juice, a finely grated clove or two of garlic, Maldon salt and ground black pepper. If you like a bit of heat 💥 add a few drops of Tabasco Sauce. Spoon your mashed avo onto a plate, add your eggs, season a bit more with salt and pepper and drizzel with olive or avo oil. Add a dash of love and enjoy…♥️ #egg #boiledeggs #boiledeggsalad #boiledegg #ketomeals #ketodietrecipes #ketobreakfast #keto #mashedavocado #avocado🥑 #avo

A post shared by Lara (@foodwithlovebylara) on Aug 1, 2020 at 9:04am PDT

Δευτέρα

Πρωινό: 2 βραστά αυγά + 1 πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: 1 φρουτοσαλάτα +2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης

Βραδινό: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό ή βραστό + σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

View this post on Instagram

Another day another runny egg 👌🏻🥚🥚 296 calories #food #breakfast #boiledegg #yolkpron #protein #fibre #highinfibre #healthy #healthyfood #healthyeating #cleaneating #myfitnesspal #mfp #eattherainbow #eatclean #caloriecounting #caloriedefecit #weightloss #weightlossdiary #maintaining #foodblogger #nogallbladder #gallbladdersurgery #gallbladderremoval

A post shared by Lowri (@healthylivinglow) on Aug 3, 2020 at 12:31am PDT

Τρίτη

Πρωινό: 2 βραστά αυγά + 1 ένα πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψητό ή βραστό κοτόπουλο ή γαλοπούλα + σαλάτα

Βραδινό: 2 βραστά αυγά + 1 σαλάτα +1 πορτοκάλι

Τετάρτη

Πρωινό: 2 βραστά αυγά +1  πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: λίγη ποσότητα τυριού χαμηλών λιπαρών (περίπου 30 γρ.) + 1 ντομάτα +1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Βραδινό: 1 μερίδα κοτόπουλο ή γαλοπούλα + 1 σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Πέμπτη

Πρωινό: 2 βραστά αυγά +1 πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: 1 φρουτοσαλάτα

Βραδινό: 1 μερίδα βραστό κοτόπουλο + σαλάτα

View this post on Instagram

Back on the salads ~ boiled egg, halloumi and sweet chilli • • • #slimmingworld #swuk #pregnancydiet #pregnant #salad #sunnyday #boiledegg #halloumi #healthyeating #eggs #healthierchoices #28weekspregnant #thirdtrimester

A post shared by Kerry (@the_trainer_wearing_mum) on Aug 3, 2020 at 4:41am PDT

Παρασκευή

Πρωινό: 2 βραστά αυγά +1 πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: 2 αυγά + 1 σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Βραδινό: 1 μερίδα ψάρι ή δύο καλαμάκια κοτόπουλο + 1 σαλάτα

Σάββατο

Πρωινό: 2 βραστά αυγά +1 πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: 1 φρουτοσαλάτα

Βραδινό: 1 μερίδα βραστό κοτόπουλο ή γαλοπούλα + 1 σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Κυριακή

Πρωινό: 2 βραστά αυγά +μ 1 πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: 1 μερίδα κοτόπουλο + βραστά λαχανικά + 1 ντοματοσαλάτα

Βραδινό: βραστά λαχανικά

Διαβάστε ακόμα: Η καθημερινή διατροφή της Kim Kardashian αποκαλύφθηκε και θα τη βρεις αναλυτικά εδώ!

5 υλικά για να κάνεις κάθε συνταγή vegan! Ναι, μπορείς!

10 πολύ απλά διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος!

×