Μακιγιάζ
To αναπάντεχο lip make up trend στο show του Giorgio Armani Prive που θα δείτε παντού τους επόμενους μήνες
Διατροφή
10 πολύ απλά διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος!
Tips & Trends
To τελευταίο show του Jean Paul Gaultier στο Παρίσι ήταν επικό!
Μακιγιάζ
Lowlights vs hihlights: Δείτε τις διαφορές και επιλέξτε ποιο hair look θα υιοθετήσετε από εδώ και στο εξής
Home / Fitness / Διατροφή / Καρότο: 5 φανταστικοί λόγοι για να το βάλεις στη διατροφή σου!

Καρότο: 5 φανταστικοί λόγοι για να το βάλεις στη διατροφή σου!

Το καρότο είναι πλέον γνωστό ότι επιταχύνει και ενισχύει το μαύρισμα της επιδερμίδας. Γι’ αυτό άλλωστε και όλες το καταναλώνουμε σε μεγάλες  ποσότητες το καλοκαίρι- έτσι δεν είναι κορίτσια; Το ίδιο ακριβώς δεν κάνετε και εσείς με εμάς;

Υπάρχουν όμως πολλοί ακόμα λόγοι για να το εντάξεις καθημερινά στη διατροφή σου όλο το χρόνο, καθώς βοηθάει καταλυτικά στα παρακάτω. Δες αναλυτικά και σίγουρα θα εκπλαγείς με τη μαγική αυτή τροφή που υπάρχει άφθονη παντού, όλες τις εποχές και κοστίζει πραγματικά ελάχιστα.

#1 Στην καρδιά…
Όχι δεν μιλάμε για το αγαπημένο τραγούδι του Θέμη Αδαμαντίδη, αλλά για τα οφέλη του καρότου ενάντια στα καρδιαγγειακά νοσήματα. Περιέχει επίσης β-καροτένιο το οποίο προλαμβάνει τον καρκίνο του παχέος εντέρου.

#2 Στα μάτια…
Η βιταμίνη Α που περιέχεται στα καρότα ενισχύει την όραση ατόμων που πάσχουν από προβλήματα, λόγω της έλλειψης αυτής της βιταμίνης. Απλά τέλειο, έτσι δεν είναι;

#3 Στο κοινό κρυολόγημα…
Ως πηγή πλούσια σε βιταμίνη C και φυλλικό οξύ θα σε προστατέψει όχι μόνο από το κρυολόγημα αλλά και από διαφορές λοιμώξεις του αναπνευστικού. Οπότε μαζί με το πορτοκάλι σου, ξέρεις τι άλλο πρέπει να τρως καθημερινά από εδώ και στο εξής.

#4 Σε όλα…
Είναι ο τέλειος συνδυασμός βιταμινών, ασβεστίου και ιχνοστοιχείων όποτε όπως καταλαβαίνεις τα οφέλη του είναι αμέτρητα! Μια πλούσια και φανταστική τροφή που πρέπει να της δώσεις πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινή σου διατροφή.

#5 Στη δίαιτά σου…
Είναι το ιδανικό σνακ αφοί περιέχει μόλις 25 θερμίδες, 6 γραμμάρια υδατανθράκων, 3 γραμμάρια σακχάρων και 1 γραμμάριο πρωτεΐνης! Οπότε μην ψάχνεις για να βρεις κάτι ελαφρύ που δεν θα παχαίνει για να μετριάσεις την πείνα σου ανάμεσα στα κυρίως γεύματά σου.

Φώτο: Pinterest

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

×