Υγεία-Ευεξία
Κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις με τίποτα το λίπος στην κοιλιά; Να γιατί συμβαίνει!
Μόδα
Τα 12+1 μαγιό που επιλέγουν οι πι στιλάτες γυναίκες του instagram!
Μακιγιάζ
Η αδιάβροχη πούδρα είναι το αγαπημένο προϊόν της σεζόν!
Tips & Trends
10 χρόνια Jacquemus: Ο πασίγνωστος οίκος μόδας παρουσίασε το πιο ωραίο show σε ένα λιβάδι!
Home / Fitness / Διατροφή / Σπόροι Chia, τo superfood που λατρεύουμε! 10 λόγοι που πρέπει να τους βάλεις στη διατροφή σου!

Σπόροι Chia, τo superfood που λατρεύουμε! 10 λόγοι που πρέπει να τους βάλεις στη διατροφή σου!

Σίγουρα έχεις ακούσει πολλά το τελευταίο διάστημα για τους σπόρους chia που προέρχονται από την Κεντρική και Λατινική Αμερική και αποτελούσαν φάρμακο και βασική τροφή αρχαίων πολιτισμών, όπως οι Ατζέκοι, οι Ίνκας και οι Μάγια.

Και φυσικά έχεις αρχίσει να το ψάχνεις και να ρωτάς να μάθεις περισσότερα. Εμείς σου έχουμε ετοιμάσει ένα τέλειο θέμα για τη θαυματουργή αυτή τροφή και σου αποκαλύπτουμε τους 10 κορυφαίους λόγους που πρέπει να τους βάλεις και εσύ στην καθημερινή σου διατροφή. Ας τους δούμε λοιπόν αναλυτικά:

1. Βοηθούν στο αδυνάτισμα, αφού μειώνουν την πείνα και εμποδίζουν την αφομοίωση κάποιων τροφών από τον οργανισμό, που ευθύνονται για την πρόσληψη περιττών θερμίδων.

2. Δεν περιέχουν γλουτένη.

3. Είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών που βοηθούν στη χώνεψη και στην καλή λειτουργία του εντέρου.

IMG_7726

4. Περιέχουν 20% ωμέγα-3 που τους καθιστούν υπερτροφή για το μυαλό και την καρδιά. Για την ακρίβεια, περιέχουν 8 φορές μεγαλύτερη ποσότητα ωμέγα-3 οξέων από τον σολομό.

5. Περιέχουν 20% πρωτεΐνη και 8 απαραίτητα αμινοξέα για τον οργανισμό.

6. Είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά στοιχεία. Μάλιστα είναι 4 φορές πιο ισχυρές αντιοξειδωτικές τροφές από τα βατόμουρα.

7. Οι σπόροι chia περιέχουν 5 φορές περισσότερο ασβέστιο από το γάλα.

8. Έχουν 7πλάσια ποσότητα βιταμίνης C από τα πορτοκάλια.

istockphoto-500801464-612x612

9. Είναι 3πλάσια πηγή σιδήρου από το σπανάκι και διπλάσια πηγή καλίου από την μπανάνα.

10. Θεωρούνται εξαιρετική τροφή για διαβητικούς, αφού ελέγχουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

Αφού διάβασε αυτό το θέμα, τελικά τι λες; Θα τους δώσεις πρωταγωνιστικό ρόλο στη διατροφή σου; Εμείς το έχουμε κάνει εδώ και λίγο διάστημα και ήδη έχουμε δει θετικά αποτελέσματα. Άλλωστε, όπως ξέρεις, πριν σου προτείνουμε κάτι το έχουμε δοκιμάσει για να δούμε αν όντως κάνει τόσο καλό όσο λένε.

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×