Tips & Trends
Αυτό είναι το πιο hot jacket της νέας σεζόν!
Ζώδια
Αυτό είναι το ιδανικό ραντεβού για σένα σύμφωνα με το ζώδιό σου (Part I)
News & Trends
Αν θέλετε να αλλάξετε χρώμα στα μαλλιά σας και δεν μπορείτε να αποφασίσετε δείτε τις 4 ωραιότερες τάσεις
Διατροφή
2 τρόποι για να «ξυπνήσεις» τον μεταβολισμό σου το πρωί!
Home / Fitness / Διατροφή / Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα: 4 τέλειες επιλογές γεμάτες διαιτητικά και αντιοξειδωτικά στοιχεία!

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα: 4 τέλειες επιλογές γεμάτες διαιτητικά και αντιοξειδωτικά στοιχεία!

Σας έχουμε πει πάρα πολλές φορές – ναι, κοντεύει να μαλλιάσει πια η γλώσσα μας -πως το πρωινό είναι χωρίς καμία αμφιβολία το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Γι’ αυτό και πρέπει να είναι πλούσιο, θρεπτικό, ισορροπημένο και να δίνει βιταμίνες, ενέργεια και απαραίτητα συστατικά, για το υπόλοιπο της ημέρας.

Ξέρουμε άλλωστε πόσο εξαντλητικό είναι το πρόγραμμά σας και πόσες πολλές οι υποχρεώσεις σας, τόσο στην επαγγελματική σας ζωή, όσο και στην προσωπική -ναι, τρέχετε από το πρωί μέχρι το βράδυ με… κινηματογραφική ταχύτητα για να τα προλάβετε όλα.

Παρακάτω σας έχουμε τέλειους συνδυασμούς με διαιτητικά και αντιοξειδωτικά στοιχεία που θα βοηθήσουν το σώμα αλλά και το πρόσωπό σας.

Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές σου:

omeleta14916

1 √ Ομελέτα με ντομάτα και λαχανικά. Η ντομάτα εκτός του ότι δίνει ωραία γεύση στην ομελέτα, είναι και σύμμαχος της καλής υγείας της επιδερμίδας. Απομακρύνει σημάδια, κοκκινίλες, ενώ αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου στο πρόσωπο.

landscape-1462989593-delish-smoothies-index

2 √ Smoothie με φράουλες και ακτινίδια. Γρήγορη πρόταση πρωινού αφού χρειάζεται μόλις 5 λεπτά για να ετοιμαστεί. Γευστικό smoothie πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά που καταστρέφουν τις ελεύθερες ρίζες, ενώ η βιταμίνη C που περιέχουν, αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου και προλαμβάνει την εμφάνιση ρυτίδων.

breakfast_eggs_salmon

3 √ Μαύρο ψωμί με σολομό. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ένας από τους λόγους που εμφανίζεις σακούλες και ρυτίδες στο πρόσωπο, είναι η μειωμένη παραγωγή λιπαρότητας με το πέρασμα του χρόνου. Ο σολομός είναι εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που βελτιώνουν την όψη της επιδερμίδας. Συνδυάστε το με μαύρο ψωμί για λιγότερες θερμίδες.

beyoncebreakfast

4 √ Δημητριακά ολικής άλεσης με μπανάνα. Τα αντιοξειδωτικά από τις μπανάνες και τα δημητριακά βελτιώνουν το πρόσωπο, ενώ ο ψευδάργυρος από την ολική άλεση έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου.

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×