Editor's choice
H make up artist της Gwyneth Paltrow τονίζει τα λάθη που κάνουν όλες οι γυναίκες άνω των 40
Tips & Trends
Φανταστικά looks για το γυμναστήριο! Κι όμως θα σου φτιάξουν τη διάθεση και θα γυμνάζεσαι πιο σκληρά…(VIDEO)
Μακιγιάζ
Ήρθε η ώρα να αποφασίσετε ποιο lip gloss θα βρίσκεται στο νεσεσέρ των διακοπών σας!
Ζώδια
Δες πώς θα καταλάβεις αν σε απατάει βάσει του ζωδίου του… (Μέρος ΙΙ)
Home / Fitness / Διατροφή / Ξέρουμε γιατί η δίαιτα σου χαλάει τη διάθεση!

Ξέρουμε γιατί η δίαιτα σου χαλάει τη διάθεση!

Κάνεις δίαιτα και είσαι συνεχώς πεσμένη; Τότε σίγουρα συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω. Διάβασε και θα μάθεις γιατί η διάθεσή σου είναι χάλια.

Επειδή πεινάς

Σίγουρα όταν δεν τρως αρκετά, αισθάνεσαι κακόκεφη. Ο λόγος είναι απλά ότι πεινάς πράγμα που μπορεί να σου φέρει πονοκέφαλο ή χαμηλά επίπεδα ενέργειας. Προσπάθησε να τρως 1200 θερμίδες την ημέρα και να επιλέγεις τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και νερό έτσι ώστε να αισθάνεσαι γεμάτη.

Πηδάς γεύματα

Όποιο γεύμα και αν είναι αυτό, το να το πηδάς μπορεί να αυξήσει τη γλυκόζη στο αίμα σου και να σε κάνει κακόκεφη. Προσπάθησε να τρως κάτι κάθε 3-4 ώρες για να αποφεύγεις τα σκαμπανεβάσματα στα συναισθήματά σου.

Νιώθεις ότι μένεις εκτός σε κοινωνικές εκδηλώσεις

Όταν δεν μπορείς να φας τούρτα στα γενέθλια του διευθυντή σου και δεν μπορείς να φας σχεδόν τίποτα στο δείπνο της πεθεράς σου, αισθάνεσαι πως κάτι τέτοιο σου χαλάει τη διάθεση. Μπορείς να φας λιγάκι από ό,τι σου προσφέρουν και να προσέξεις λίγο παραπάνω την επόμενη μέρα.

Είσαι εξουθενωμένη από έντονη γυμναστική

Μία ώρα γυμναστικής 5 φορές την εβδομάδα θεωρείται απαραίτητη για χάσιμο βάρους. Αν, όμως, η γυμναστική σε εξουθενώνει και αισθάνεσαι ότι σου χαλάει τη διάθεση, ξεκίνα με μικρότερης διάρκειας προπονήσεις και 2-3 μέρες την εβδομάδα. Βρες ασκήσεις που σου φτιάχνουν τη διάθεση και φρόντιζε να γυμνάζεσαι το πρωί για να μην έχεις να το κάνεις μετά τη δουλειά που θέλεις συνήθως να χαλαρώσεις.

Δε χάνεις βάρος αρκετά γρήγορα

Το χάσιμο των κιλών μπορεί να κρατήσει πάρα πολύ καιρό και ίσως χρειαστεί να περάσουν αρκετές εβδομάδες μέχρι να δείς αποτέλεσμα. Δε σε κατηγορούμε, λοιπόν, που είσαι κακόκεφη. Κράτα γερά. Έρευνες έχουν δείξει πως το να χάνεις βάρος αργά σημαίνει πως είναι πιο πιθανό να διατηρηθείς στο τελικό αποτέλεσμα.

Δείτε επίσης:

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×