Μαλλιά
Οι celebrities θα σας πείσουν πως το lob είναι huge trend και η πιο chic επιλογή του Χειμώνα
Tips & Trends
10+1 ιδέες για αστραφτερά looks στις γιορτές! (VIDEO)
Editor's choice
H Victoria Beckham αποκαλύπτει όλα τα αγαπημένα της προϊόντα αλλά και τα μυστικά της καθημερινής ρουτίνας ομορφιάς (video)
Διαγωνισμοί
Μεγάλος διαγωνισμός ΗΒΗ: Τράβηξε μια φωτογραφία το πρωινό σου με ΗΒΗ και πάρε μέρος στον μεγαλύτερο διαγωνισμό!
Home / Fitness / Υγεία-Ευεξία / Κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις με τίποτα το λίπος στην κοιλιά; Να γιατί συμβαίνει!

Κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις με τίποτα το λίπος στην κοιλιά; Να γιατί συμβαίνει!

Πόσες αποτυχημένες δίαιτες και αν έχουμε κάνει για να χαθεί το λίπος στην κοιλιά και όμως αυτό παραμένει εκεί; Η λύση βρίσκεται στον τρόπο ζωής μας και όχι μόνο στη διατροφή, γι’ αυτό διάβασε τις παρακάτω συμβουλές και προσπάθησε να τις εφαρμόσεις στην καθημερινότητά σου. Μόνο έτσι θα δεις τα αποτελέσματα που θέλεις σε λίγο καιρό.

#1. Γλυκά και junk food
Κυριότερος ένοχος για την δημιουργία λίπους στην κοιλιά είναι η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης και λιπαρών. Περιορίζοντας τα γλυκά και τα λιπαρά γεύματα που κάνεις θα καταφέρεις να μειώσεις και το λίπος γύρω από την κοιλιά.

#2. Υπερβάλλεις με τις μερίδες σου
Περιόρισε την ποσότητα φαγητού που τρως, ρυθμίζοντας την ιδανική μερίδα σύμφωνα με τις ανάγκες και τις ενεργειακές σου απαιτήσεις. Θα σε βοηθήσει να ζυγίζεις τα γεύματα που τρως και να σημειώνεις τις θερμίδες που λαμβάνεις από το καθένα.

#3. Δεν κοιμάσαι καλά
Ο ύπνος είναι το Α και το Ω για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Φρόντισε να κοιμάσαι τουλάχιστον οκτώ ώρες την ημέρα και να μην πέφτεις για ύπνο μετά τις 11. Αυτό θα ρυθμίσει τον μεταβολισμό σου και θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς από το περιττό λίπος.

#4. Δεν περπατάς
Το περπάτημα είναι ο νούμερο 1 σύμμαχος ενάντια στο τοπικό λίπος της κοιλιάς. Χρησιμοποίησε μια εφαρμογή που θα μετράει τα βήματά σου και φρόντισε να ξεπερνάς τα 10,000 ημερησίως.

#5. Έχεις άγχος
Πάρε χρόνο μέσα στη μέρα για να κάνεις πράγματα που σε ευχαριστούν και σε βοηθάνε να χαλαρώσεις. Το στρες και η αύξηση της κορτιζόνης είναι ένας σημαντικός παράγοντας που σε εμποδίζει να χάσεις τα τοπικά κιλά.

Φωτό: iStock/Ideal Image

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×