Editor's choice
Tο μανικιούρ της Kylie Jenner που έριξε το Instagram
Tips & Trends
7 τρόποι για να φορέσεις το αγαπημένο σου σκισμένο τζιν αυτό το Καλοκαίρι! (VIDEO)
News & Trends
Ένα είναι το σίγουρο: Όταν δείτε το νέο χρώμα στα μαλλιά της Zendaya θα κλείσετε ραντεβού στον κομμωτή σας χωρίς δεύτερη σκέψη
Ζώδια
Πώς δίνουν το πρώτο φιλί σε μια σχέση όλα τα ζώδια; (Μέρος II)
Home / Fitness / Υγεία-Ευεξία / Κάνεις δίαιτα αλλά η ζυγαριά κόλλησε; Αυτοί είναι οι σημαντικότεροι λόγοι!

Κάνεις δίαιτα αλλά η ζυγαριά κόλλησε; Αυτοί είναι οι σημαντικότεροι λόγοι!

Είχες ξεκινήσει δίαιτα, έχασες αρκετά από τα κιλά που ήθελες, αλλά κάποια στιγμή σταμάτησες και όπως λένε ‘’κόλλησε η ζυγαριά’’; Από το να κάθεσαι να μειώνεις τις θερμίδες σου, να σπας το κεφάλι σου για να βρεις τι έγινε και να ταλαιπωρείσαι χωρίς κανέναν απολύτως λόγο, διάβασε παρακάτω για ποιους λόγους συνέβη αυτό και δώσε περισσότερο χρόνο στον εαυτό σου.

1. Δεν κοιμάσαι αρκετά. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την σωστή λειτουργία του οργανισμού μας. Η έλλειψη ύπνου, ‘’ενεργοποιεί’ μία ορμόνη στο σώμα που είναι υπεύθυνη για την αύξηση της όρεξη σου. Παράλληλα, όταν δεν κοιμάσαι αρκετά και σωστά την επόμενη μέρα νιώθεις κούραση και ατονία.

2. Έχεις έντονο στρες. Όταν έχουμε έντονο άγχος και στρες, ανεβαίνουν τα επίπεδα κορτιζόλης που είναι η ορμόνη που αυξάνει την όρεξη σου και μειώνει τον μεταβολισμό σου. Μάλιστα, η κορτιζόλη συμβάλλει στην αποθήκευση λίπους γύρω από την κοιλιά.

3. Μήπως δεν τρέφεστε σωστά; Όταν ακολουθείτε μία πολύ αυστηρή δίαιτα, αποκλείετε από την διατροφή σας τροφές με βιταμίνες που είναι απαραίτητες για τον οργανισμό σας. Με αυτό τον τρόπο όχι μόνο δεν χάνετε βάρος αλλά νιώθετε συνεχή ατονία και κολλάει ο μεταβολισμός σας.

ginaika-panw-se-zigaria

4. Πίνεις αρκετό νερό; Το νερό είναι σύμμαχος στο αδυνάτισμα σου. Πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό για την σωστή λειτουργία του οργανισμού. Πρέπει να ενυδατώνεις το σώμα σου για να καίει περισσότερες θερμίδες.

5. Δεν γυμνάζεσαι! Μήπως κάνεις πολύ καθιστική ζωή; Πρέπει να περπατάτε όσο περισσότερο μπορείτε ενώ μην παραλείπετε να γυμνάζεστε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Η άσκηση θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου και θα καις περισσότερες θερμίδες ενώ θα τονώσει και τους μυς σου.

Οπότε κορίτσια την επόμενη φορά που θα δείτε να συμβαίνει αυτό, θα ξέρετε γιατί ακριβώς συνέβη.

Διαβάστε ακόμα:

10 πράγματα που κάθε fit γυναίκα έχει στο σπίτι της!

3 απλές ασκήσεις για σέξι πλάτη!

Αυτό είναι το μυστικό για οπίσθια τύπου Kardashian!

8 fitness μυστικά από τα αγγελάκια της Victoria’s Secret!

×