Editor's choice
Αυτό το μανικιούρ της Chiara Ferragni πρέπει να το αντιγράψετε ακόμη κι αν δεν βγείτε καθόλου αυτή την εβδομάδα!
Tips & Trends
Street Fashion: Τι φοράνε στους δρόμους των μητροπόλεων της μόδας οι πιο stylish γυναίκες αυτή τη στιγμή
Μαλλιά
Hair oil: Το μοναδικό προϊόν που θα σώσει τις ξηρές και ταλαιπωρημένες άκρες -Δείτε τα 5 καλύτερα
Tips & Trends
Η εποχή των φούτερ έφτασε: 6 τρόποι για να τα προσθέσεις στο καθημερινό σου styling!

Δώστε έμφαση στα στοιχεία, που είναι απαραίτητα για μια καλή ζωή
Είναι γνωστό σε όλους μας πως το σώμα είναι στενά συνδεδεμένο με το πνεύμα. Για το λόγο αυτό πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην καλή φυσική κατάσταση των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες / Δυσλεξία, ώστε να επιτύχουμε τα μέγιστα δυνατά πνευματικά αποτελέσματα. Ένα παιδί με Μαθησιακές Δυσκολίες / Δυσλεξία, που τρώει, κοιμάται καλά και ασκείται σίγουρα θα έχει καλύτερη πνευματική επίδοση σε σχέση με κάποιο που δεν δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους παραπάνω παράγοντες. Πιο συγκεκριμένα:


Άσκηση: Η τακτική άσκηση κάνει καλό στο σώμα, στο πνεύμα και στην αποβολή του άγχους. Επίσης βοηθά το παιδί να οργανώνεται και να συγκεντρώνεται. Προσπαθήστε να το εφαρμόσετε σε καθημερινή ολιγόλεπτη βάση παρά 2 φορές την εβδομάδα για πολλές εξαντλητικές ώρες.

Διατροφή: Ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής θα βοηθήσει το παιδί σας να αναπτυχθεί φυσιολογικά. Ένα διαιτολόγιο πλούσιο σε φρούτα, λαχανικά και άπαχες πρωτεϊνες θα απογειώσει την πνευματική συγκέντρωση του παιδιού σας. Φροντίστε να παίρνει ένα πολύ καλό πρωινό πριν πάει στο σχολείο και να μην μένει νηστικό για περισσότερες απο 4 ώρες. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να διατηρήσετε τα επίπεδα της ενέργειάς του στάσιμα.

Ύπνος: Είτε το παιδί έχει Μαθησιακές Δυσκολίες είτε όχι, δεν θα μπορεί να αποδόσει αν δεν έχει ξεκουραστεί επαρκώς. Τα παιδιά χρειάζονται περισσότερο χρόνο ανάπαυσης σε σχέση με τους ενήλικες. Κατά μέσο όρο, τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται 11-13 ώρες ύπνου, τα παιδιά σχολικής ηλικίας χρειάζονται 10-11 ώρες και οι έφηβοι 81/2 -10 ώρες. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να διαμορφώσετε ένα πρόγραμμα ύπνου κατάλληλο για το παιδί σας. Επίσης, καλό θα ήταν να κλείνετε οποιεσδήποτε ηλεκτρονικές συσκευές με φωτιζόμενη οθόνη (υπολογιστής, τηλεόραση, iPods, iPads) υπάρχουν μέσα στο δωμάτιο του παιδιού μια με δύο ώρες πριν το βραδινό ύπνο καθώς οι έντονες εναλλαγές φωτός ενεργοποιούν τον εγκέφαλο.

Φροντίστε τον εαυτό σας
Πολλές φορές μέσα στην προσπάθειά σας να βοηθήσετε το παιδί σας ξεχνάτε τον εαυτό σας. Εκεί κρύβεται ο κίνδυνος να εξαντληθείτε και να μην μπορείτε να προσφέρετε πια στο παιδί σας ό,τι χρειάζεται. Επίσης, πρέπει να φροντίζετε και τη δική σας συναισθηματική κατάσταση με στόχο να παίρνει και το παιδί το κατάλληλο παράδειγμα ατόμου που ξέρει να διαχειρίζεται το άγχος του να θέτει τους σωστούς στόχους.

×