Tips & Trends
Office Style: 6 ανανεωμένα outfits για το γραφείο…λίγο πριν αλλάξει η χρονιά!
DIY
DIY: 4 διαφορετικές μάσκες προσώπου με μέλι που θα χαρίσουν υγιή και λαμπερή όψη στην επιδερμίδας σας (video)
Star Style
Δες τι φόρεσε η Chiara Ferragni σε χριστουγεννιάτικο πάρτι και πάρε ιδέες για το δικό σου look στο ρεβεγιόν!
Νέα
Αυτά είναι νέα! Το πιο γρήγορο ίντερνετ φτάνει σε 150.000 σπίτια-Δες πώς θα το αποκτήσεις κι εσύ!
Εκτός από τα αντιοξειδωτικά τα οποία λαμβάνουμε μέσω τις διατροφής μας όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, το τσάι, τη μαύρη σοκολάτα, το ελαιόλαδο κλπ ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από επιπλέον αντιοξειδωτική προστασία την οποία μπορούμε να τη προσφέρουμε με τα διάφορα μυρωδικά αλλά και τα μπαχαρικά τα οποία θα προσθέσουμε στη διατροφή μας.
Το τελευταίο καιρό γίνεται μεγάλη συζήτηση γύρω από τη πιπερόριζα (τζίντζερ) λόγω της μεγάλης αντιφλεγμονώδους δράσης της. 
Η πιπερόριζα είναι ιδιαίτερα αγαπητή σε όσους αγαπούν την εκλεπτισμένη κουζίνα, ωστόσο στους δυτικούς λαούς αρέσει πολύ να πίνουν τσάι με τσίντζερ ή να το προσθέτουν σε κέικ και κουλουράκια για να δώσουν πιο πικάντικη γεύση αλλά και άρωμα.  Η νέα επιρροή κοντεύει να γίνει συνήθεια και στη χώρα μας ιδιαίτερα την εποχή του χειμώνα και πιο συγκεκριμένα στις γιορτές των Χριστουγέννων. Αυτές όμως οι ποσότητες δεν είναι αρκετές για να καταπολεμήσουν τις φλεγμονές του οργανισμού οι οποίες ευθύνονται για την πρόωρη γήρανσή του ή για διάφορες παθήσεις. Ο πλέον ισχυρός αντιοξειδωτικός παράγοντας είναι το ξηρό τζίντζερ επειδή στη διαδικασία της αφυδάτωσης δημιουργείται μία χημική μετατροπή που κάνει πιο δυνατές τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του.  Σ αυτή τη μορφή μπορείτε να το αναζητήσετε στα καταστήματα υγιεινών τροφών σε μορφή σκόνης ή ακόμη και σε κάψουλες ως συμπλήρωμα διατροφής. Η προτεινόμενη δόση για αυτούς που ξεκινούν είναι ένα γραμμάριο την ημέρα το οποίο πρέπει να λαμβάνεται μετά το γεύμα για να την αποφυγή τυχόν ερεθισμών στο στομάχι. 
×