Editor's choice
Tinted lip balm: Δοκιμάστε το ωραιότερο και αφήστε το κραγιόν σας στην άκρη το φετινό Χειμώνα
Tips & Trends
4 look για τα πιο σέξι βραδινά outfits του φθινοπώρου! (VIDEO)
Μαλλιά
Τα ωραιότερα hairstyles του Φθινοπώρου τα είδαμε στο Instagram
Διατροφή
Αυτοί είναι οι λόγοι που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου το χαρούπι από σήμερα κιόλας!
Home / Fitness / Άσκηση / Δεν έχεις χρόνο για να γυμναστείς; Δες το πιο εύκολο πρόγραμμα για εργαζόμενες μανούλες!

Δεν έχεις χρόνο για να γυμναστείς; Δες το πιο εύκολο πρόγραμμα για εργαζόμενες μανούλες!

Η καθημερινή πίεση και το άγχος μιας εργαζόμενης μανούλας που τρέχει λες και πρωταγωνιστεί σε blockbuster του Χόλιγουντ για να τα προλάβει όλα, δεν της αφήνουν καθόλου χρόνο για γυμναστική.

Πόσες και πόσες φορές δεν έχετε ορκιστεί πως από την επόμενη θα φροντίσετε τον εαυτό σας και θα βάλετε την άσκηση στη ζωή σας, όμως πάντα κάτι προκύπτει και συνεχώς το αναβάλετε; Η ζωή σας όλη θα μας πείτε πως… περικλείεται στην παραπάνω πρόταση και θα έχετε απόλυτο δίκιο. 

Η αλήθεια είναι όμως πως θα πρέπει να μην το σκεφτείτε ξανά και να μην αφήσετε κανέναν να σας σταματήσει. Την επόμενη φορά που θα συμβεί αυτό, πείτε στον εαυτό σας πως δεν είναι απλά θέμα εξωτερικής εμφάνισης, αλλά υγείας. Αν δεν είστε και δεν νιώθετε καλά, πως θα συνεχίσετε να φροντίζετε τους γύρω σας;

Εμείς είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε, φτιάχνοντάς σας ένα ενδεικτικό πρόγραμμα για την πρώτη εβδομάδα που απευθύνεται σε όλες εσάς που δεν έχετε την παραμικρή σχέση  με τη γυμναστική. Δείτε το αναλυτικά: 

1η ημέρα:

Μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα περπάτημα μέτριας έντασης για 20 λεπτά και εναλλακτικά να κρατάτε δύο μπουκαλάκια νερό, ένα σε κάθε χέρι, για επιπλέον αντίσταση. Ένας ανώδυνος τρόπος για να εγκλιματιστείτε και για την ασφάλειά σας αλλά και γιατί δεν θέλουμε να τα παρατήσετε. Σκοπός είναι να αγαπήσετε τη γυμναστική, όχι να την βαρεθείτε. 

2η ημέρα:

Τα 20 λεπτά άσκησης μπορούν να γίνουν 30 λεπτά. Πιο συγκεκριμένα: 5 λεπτά προθέρμανση με ένα λάστιχο γυμναστικής, 20 λεπτά έντονο περπάτημα και 5 λεπτά αποθεραπεία με διατάσεις σε στρώμα γυμναστικής. Η προθέρμανση και η αποθεραπεία είναι δύο βασικές έννοιες που πρέπει να συμπεριλαμβάνονται σε κάθε πρόγραμμα γυμναστικής ανεξάρτητα του επιπέδου που βρίσκεστε. 

3η ημέρα:

Την τρίτη ημέρα άσκησης μπορείτε να ακολουθήσετε το ίδιο πρόγραμμα με τη δεύτερη απλά προσθέτοντας άλλα 10 λεπτά στο κυρίως μέρος, δηλαδή αντί για 20 λεπτά έντονο περπάτημα να κάνει 30. Οπότε ο χρόνος της συνολικής προπόνησης για την τρίτη ημέρα να φτάσει τα 40 λεπτά.

Για αυτό αλλά και για οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα άσκησης θα πρέπει η ασκούμενη να έχει πρώτα την έγκριση του οικογενειακού ιατρού της, αφού και εφόσον έχει αξιολογηθεί η φυσική της κατάσταση και το ιατρικό της ιστορικό.

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

×