Tips & Trends
Οι τσάντες που θα θέλεις να έχεις στην γκαρνταρόμπα σου πριν μπει ο Οκτώβρης
Tips & Trends
H knit συλλογή των Zara κοντεύει να «ρίξει» το ίντερνετ και τη θέλουμε όλη στην ντουλάπα μας
Μαλλιά
Emmy Awards 2021: Τα μυστικά πίσω από το πολυσυζητημένο bob haircut της Elizabeth Olsen
Τιps μαγειρικής
Back to school: Οι πιο γρήγορες και νόστιμες μπάρες δημητριακών που υπάρχουν -ΒΙΝΤΕΟ!
Home / Fitness / Άσκηση / Η 8λεπτη πρωινή προπόνηση που θα σε βοηθήσει να χάσεις λίπος!

Η 8λεπτη πρωινή προπόνηση που θα σε βοηθήσει να χάσεις λίπος!

Mε την εξέλιξη της τεχνολογίας και του ίντερνετ πλέον δεν είναι καθόλου δύσκολο το να γυμναστείς μόνη σου στο σπίτι ακόμα και 5 ή 10 λεπτά. Ψάξαμε λοιπόν και βρήκαμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που μπορείς να κάνεις και θα σε βοηθήσει να χάσεις πολύ λίπος. Οι συγκεκριμένοι τύποι άσκησης αποτελούν πολύ καλό workout και θα χρειαστείς μόνο 8 λεπτά από τον χρόνο σου.

Μπορείς να ακολουθήσεις αυτό το πρόγραμμα κάθε πρωί πριν ξεκινήσεις τη μέρα σου, και θα σε γεμίσει με πολύ ενέργεια και αισιοδοξία. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το να ξεκινάς τη μέρα σου με γυμναστική είναι ό,τι καλύτερο και μέσα σε λίγο διάστημα θα μπορέσεις να δεις και εσύ τα οφέλη της πρωινής άσκησης …αρκεί να την κάνεις!

Το πρόγραμμα που θα δεις στο παρακάτω βίντεο αποτελείται από 4 ασκήσεις. Η κάθε άσκηση διαρκεί 50 δευτερόλεπτα με ξεκούραση μετά και συνέχιση της άσκησης για άλλα 10 δευτερόλεπτα.

Όλες τους, όπως καταλαβαίνεις, είναι αρκετά δύσκολες για να μπορέσουν να αποδώσουν και να σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος σε μόλις 8 λεπτά. Μπορείς να αυξήσεις τον χρόνο αν θέλεις, όπως αναφέρει και η trainer στο βίντεο, και να κάνεις 12 ή 16 λεπτά αλλά καλό θα ήταν να μην τις επαναλάβεις για περισσότερο χρόνο -ειδικά αν δεν έχεις γυμναστεί ποτέ ξανά στη ζωή σου.

Το κάθε σετ ασκήσεων διαρκεί 4 λεπτά. Η πρώτη του φάση αποτελείται από ασκήσεις με γρήγορο στατικό τρέξιμο. Στη συνέχεια ακολουθούν μερικά αρκετά δύσκολα push ups με παλαμάκια. Αμέσως μετά σειρά έχουν τα squats με πηδηματάκια και τα plank, επίσης με πηδηματάκια.

Τοπ μόνο σίγουρο είναι πως με αυτές τις ασκήσεις θα ιδρώσεις πολύ μέσα σε μόλις 8 λεπτά!

Δες το παρακάτω βίντεο:

Διαβάστε ακόμα: H Emily Skye είναι διάσημη Fitness Influencer και μας δείχνει τη γυμναστική που έκανε στην εγκυμοσύνη της

7 λόγοι που θα σε πείσουν πως εκτός από πιλάτες, TRX και yoga ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις και βάρη!

H Taylor Swift αποκάλυψε τη γυμναστική που κάνει και έχει τέτοιο κορμί!

×