News & Trends
Paris SS 2021: Τα beauty looks που ξεχωρίσαμε και σας συμβουλεύουμε να τα αντιγράψετε άμεσα!
Tips & Trends
5 φθινοπωρινές τάσεις που εμπιστεύεται απόλυτα η Olivia Palermo
Μακιγιάζ
Σκιά σε μορφή κρέμας: Το μοναδικό προϊόν που θα σας χαρίσει το τέλειο eye look με μία κίνηση!
Τιps μαγειρικής
Πέτρος Συρίγος: Αφράτα μπισκότα με κομμάτια σοκολάτας!
Home / Fitness / Άσκηση / 8 tips που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά από την αγαπημένη μας Fitness Guru!

8 tips που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά από την αγαπημένη μας Fitness Guru!

Η Jillian Michaels είναι γνωστή Fitness Guru, συγγραφέας βιβλίων που προάγουν ένα υγιεινό lifestyle και δημιουργός γνωστού fitness application. H ίδια μας αποκαλύπτει τα 10 tips που θα σε κάνουν να νιώσεις πιο αθλητική, να αλλάξεις τον τρόπο που σκέφτεσαι και να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου.

#1. Eίναι σημαντικό να ξεκινήσεις με τον σωστό εξοπλισμό. Μπορεί να το θεωρείς δευτερεύον στοιχείο αλλά δεν είναι. Όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε τρόπο ζωής ακόμα και ο τρόπος που ντυνόμαστε έχει σημασία.

Διάλεξε τα σωστά αθλητικά ρούχα που θα σε γεμίσουν με αυτοπεποίθηση, βρες το σωστό αθλητικό παπούτσι και αγόρασε τον βασικό εξοπλισμό ανάλογα με το είδος της άσκησης που θα κάνεις.

#2. Πρόσθεσε το νερό στη ζωή σου. Η ενυδάτωση του οργανισμού είναι πολύ σημαντική και θα σε βοηθήσει να παραμείνεις υγιής, να χάσεις πιο εύκολα κιλά και να μην παθαίνεις κράμπες όσο γυμνάζεσαι.

#3. Ξεκίνα να παίρνεις βιταμίνες που θα δώσουν το σωστό boost στον οργανισμό σου ώστε να νιώθεις δυνατή να προσπαθήσεις ακόμα περισσότερο να γυμναστείς και να κάψεις θερμίδες.

#4. Μην επιμένεις μόνο σε ένα είδος άσκησης. Αν για παράδειγμα τρέχεις πολύ στην καθημερινότητά σου, θα πρέπει να κάνεις κάποιες εναλλαγές στον τρόπο που γυμνάζεσαι για να αποφύγεις τραυματισμούς.

View this post on Instagram

SundayFunday 😜

A post shared by Jillian Michaels (@jillianmichaels) on Jul 12, 2020 at 4:09pm PDT

#5. Μάθε να ξεκουράζεσαι! Ωραία η γυμναστική αλλά είναι σημαντικό να κάνεις και διαλείμματα. Σύμφωνα με την Jillian καλό είναι να γυμνάζεσαι μέχρι 5 φορές την εβδομάδα και να έχεις σίγουρα 2 μέρες ξεκούρασης.

#6. Πρέπει να βάζεις όρια στη γυμναστική σου. Η Jillian προτείνει να κάνεις πάνω από 4 20λεπτα την εβδομάδα αλλά σίγουρα συνολικά να μην υπερβαίνεις τις 6 ώρες.

#7. Πριν ξεκινήσεις τη γυμναστική σου (ό,τι είδος γυμναστικής και αν κάνεις) καλό είναι να κάνεις 5 λεπτά αερόβιας άσκησης.

#8. Μπορεί να μην θεωρείς σημαντικό το stretching πριν και μετά τη γυμναστική σου αλλά τα οφέλη του είναι πάρα πολλά και πρέπει να το προσθέσεις στη ρουτίνα σου.

Διαβάστε ακόμα: AYTH τη γυμναστική κάνουν οι πιο fit γυναίκες celebrities -Aκολούθησέ την κι εσύ!

Η πιο γρήγορη συνταγή 3 υλικών για να φτιάξεις υγιεινό παγωτό-γρανίτα!

Τελικά βοηθάει η yoga στο χάσιμο κιλών; Όλη η αλήθεια!

×