Μακιγιάζ
Δείτε πως φόρεσε το μπλε χρώμα στα μάτια η Rihanna -5 μολύβια για να αντιγράψετε το look της!
Μόδα
Tα 3 τοπ που δεν θα θέλεις να λείπουν από την ντουλάπα σου φέτος! (VIDEO)
Editor's choice
Tortoiseshell nails: Η Camila Coelho υιοθέτησε το ωραιότερο και πρέπει να το δείτε!
Tips & Trends
Fashion Alert: 5 τσάντες που θα θέλεις να κρατήσεις αυτή τη σεζόν
Home / Fitness / Άσκηση / Πόσο βάρος χάνεις κάνοντας γυμναστική με τα γνωστά βαράκια kettlebell;

Πόσο βάρος χάνεις κάνοντας γυμναστική με τα γνωστά βαράκια kettlebell;

Όσες από εσάς ακολουθείτε κάποιες γνωστές fitness bloggers και trainers στο instagram θα έχετε παρατηρήσει πως οι περισσότερες χρησιμοποιούν στην προπόνησή τους τα kettlebells.

Τι είναι όμως αυτά; Μα φυσικά βαράκια σε σφαιρικό σχήμα που έχουν ειδική λαβή για να τα χρησιμοποιείς πιο εύκολα στη γυμναστική σου. Στα kettlebells συνήθως επιλέγεις πιο μεγάλο βάρος από ότι στα απλά βαράκια γιατί συνήθως τα χρησιμοποιείς πιάνοντάς τα και με τα δύο σου χέρια. Γι’αυτό τον λόγο οι περισσότεροι fitness instructors τα προτιμούν με βάρος άνω των 10 κιλών.

Σύμφωνα με τους ειδικούς τα kettlebells είναι ένα πολύ καλό είδος άσκησης και κάνοντας εντατικά προπόνηση με αυτά μπορείς να χάσεις μέχρι και ένα κιλό σε έναν μήνα αν γυμνάζεσαι 3 ώρες την εβδομάδα χρησιμοποιώντας τα, και χωρίς να κάνεις κάποια αλλαγή στη διατροφή σου. Για την ακρίβεια οι ειδικοί αναφέρουν πως η άσκηση με kettlebells θα σε βοηθήσει να χάσεις περίπου 1/4 του κιλού με 3 ώρες άσκησης.

View this post on Instagram

@allisontenney Move because you can Move because it’s a privilege Move because of how it makes you feel Move because of Joy Move because you matter ⠀ However you choose to move, my hope is that we see how powerful we each are individually and that our power can change (and heal) the collective ⠀ ‼️Workout option for you 🎥 Swipe & Save 👉 4-5 Rounds 👉 Rest when you need 1️⃣Kickstand DL – 10/10 2️⃣SA lawnmower row – 10/10 3️⃣Reverse lunge – 5/5 4️⃣Cleans – 10/10 4️⃣Marching – 5/5 ⠀ Other options 👉Sub squats or KB swings for cleans 👉Hold KB in goblet position instead of Rack position

A post shared by Kettlebell Workout Videos™️ (@kettlebellworkoutvideos) on Jul 31, 2020 at 8:51am PDT

Έρευνα έχει δείξει πως 20 λεπτά προπόνησης με kettlebells ισοδυναμεί με 6 λεπτά jogging. Άρα όπως καταλαβαίνεις αν κάνεις μια ώρα προπόνησης με kettlebells είναι σαν να έχεις τρέξει 18 λεπτά!

Αν δεν έχεις μεγάλη εμπειρία στην άσκηση με kettlebells οι ειδικοί συστήνουν να ξεκινήσεις την προπόνηση με 6-8 κιλά και να τα αυξάνεις σιγά σιγά. Αν θέλεις να κάνεις γυμναστική για τα πόδια τότε προτίμησε λίγο βάρος παραπάνω, δηλαδή 10-12 κιλά οι γυναίκες και 14-16 κιλά οι άντρες.

View this post on Instagram

@mesxharff this circuit is all strength work 💪 definitely hits everything but has a nice focus on the BACK 🤩 . 1️⃣ – Romanian Deadlifts – keep a soft bend in the knees and keep the weights right alongside your legs. Abs tight! Back flat! . 2️⃣ – :30 double KB rack hold into :30 double KB racked marches – whew! Use a challenging weight here! I wanted to put them down after the first twenty seconds 😅 keep your shoulder blades down towards your back pockets and KEEP YOUR ELBOWS DOWN . 3️⃣ – alternating gorilla rows – deep bend in the knees! Abs tight! As you pull one KB up, press down on the other to create stability . 4️⃣ – band pull aparts – a fave of mine! Keep your wrists and elbows straight! Move slowly – control the band . 5️⃣ – BUTTERFLY DRILL – learned this one from @benlauderdykes! It’s a lot harder than it looks – helps to improve range of motion in your shoulders. #bldapproved . #backworkout #kettlebellworkout #trainwithmel #letssweat

A post shared by Kettlebell Workout Videos™️ (@kettlebellworkoutvideos) on Jul 28, 2020 at 9:15pm PDT

Κάνοντας ταυτόχρονα και σωστή διατροφή θα μπορέσεις να δεις φανταστικά αποτελέσματα στο σώμα σου μετά από έναν μήνα άσκησης. Πρόσθεσε λίγη αερόβια γυμναστική (περπάτημα, τρέξιμο, χορό) και μέχρι τα μέσα του Σεπτέμβρη το σώμα σου θα είναι τελείως διαφορετικό.

Διαβάστε ακόμα: H Taylor Swift αποκάλυψε τη γυμναστική που κάνει και έχει τέτοιο κορμί!

7 λόγοι που θα σε πείσουν πως εκτός από πιλάτες, TRX και yoga ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις και βάρη!

Οι δύο ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις βραζιλιάνικα οπίσθια σε 2 εβδομάδες

×