Μακιγιάζ
Δείτε πως φόρεσε το μπλε χρώμα στα μάτια η Rihanna -5 μολύβια για να αντιγράψετε το look της!
Μόδα
Tα 3 τοπ που δεν θα θέλεις να λείπουν από την ντουλάπα σου φέτος! (VIDEO)
Editor's choice
Tortoiseshell nails: Η Camila Coelho υιοθέτησε το ωραιότερο και πρέπει να το δείτε!
Tips & Trends
Fashion Alert: 5 τσάντες που θα θέλεις να κρατήσεις αυτή τη σεζόν
Home / Fitness / Άσκηση / Τα πιο χρήσιμα tips που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις γυμναστική αμέσως μετά τις διακοπές!

Τα πιο χρήσιμα tips που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις γυμναστική αμέσως μετά τις διακοπές!

Η αλήθεια είναι πως όλοι μας στις διακοπές σταματάμε συνήθως τη διατροφή (που ίσως ακολουθούσαμε), και δεν κάνουμε ιδιαίτερη γυμναστική (εκτός από τα μπάνια στη θάλασσα).

Μπορεί να γύρισες μόλις από το αγαπημένο σου νησί, αλλά καλό είναι να μπεις άμεσα σε ένα πρόγραμμα ώστε να αρχίσεις να νιώθεις και πάλι όμορφα με την εικόνα και το σώμα σου.

#1. Η Νο1 προτεραιότητα που πρέπει να έχεις είναι η ξεκούραση! Το ότι γύρισες μόλις από διακοπές δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχεις ξεκουραστεί σωματικά. Κοιμήσου καλά και προσπάθησε τις πρώτες μέρες να επικεντρωθείς στη χαλάρωση και στον σωστό ύπνο.

#2. Το επόμενο βήμα θα είναι να βρεις κάποιο νέο χόμπι ή είδος γυμναστικής που θα σε ενθουσιάσει και θα σε κάνει να θέλεις να ξεκινήσεις δυναμικά την άσκηση.

#3. Δεν είναι απαραίτητο να πεις αμέσως ναι στην πολύ έντονη άσκηση. Ξεκίνα με λίγο περπάτημα και ποδήλατο και αύξησε σιγά σιγά την ένταση στη γυμναστική σου.

#4. Κάθισε και σκέψου πόσο ωραία ένιωθες πριν από τις διακοπές όταν έκανες γυμναστική και έτρωγες πιο σωστά. Θα είναι απίστευτα δύσκολο να μπεις ξανά σε διατροφικό πρόγραμμα αλλά σιγά σιγά και με επιμονή θα τα καταφέρεις. Για αρχή προσπάθησε να μην είσαι πάρα πολύ αυστηρή με τον εαυτό σου και βάζε μικρούς εβδομαδιαίους στόχους.

View this post on Instagram

Leg, Butt & Core workout fuelled by my fav @womensbest Amino & Energy! 👊🏼💕 SWIPE ACROSS 👉🏼 . . Crab walks x 20 (up & back) . Monster walks x 20 (up & back) . Hanging abs 3 sets of x 10 single leg lifts (5 each leg) then into 6 x L-hangs . . Deadlift 4 sets of 8-12 reps . Front Squat 4 sets of 10-15 reps . Hip Thrust 4 sets of 20-30 reps . Cable glute kickbacks 3 sets of 25 reps . . #womensbest #emilyskye #workoutvideo #bootybuilding #legsandbuttworkout #fitfam #legworkout #buttworkout

A post shared by ᗴᗰIᒪY ᔕKYᗴ | 𝘍𝘪𝘵𝗇𝖾𝗌𝗌 + 𝖧𝖾𝖺𝗅𝗍𝗁 (@emilyskyefit) on Jul 31, 2019 at 7:09am PDT

#5. Κράτα ημερολόγιο και γράφε όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις. Προγραμμάτισε 2 φορές την εβδομάδα γυμναστική και προσπάθησε να τηρήσεις ευλαβικά το πρόγραμμά σου.

#6. Αν σου αρέσει το τρέξιμο ψάξε και βρες έναν μαραθώνιο ή έναν αγώνα που θα μπορούσες να συμμετέχεις. Αυτό το κίνητρο θα είναι αρκετό για να αρχίσεις να προσπαθείς πραγματικά.

#7. Βάλε στόχους! Είναι σημαντικό να έχεις για να μην ξεφεύγεις εύκολα! Δεν χρειάζεται να βιαστείς να χάσεις τα κιλά που ίσως πήρες. Με μικρά αλλά σταθερά βήματα έρχονται τα πιο ωραία αποτελέσματα.

Μια ματιά ακόμα: AYTH τη γυμναστική κάνουν οι πιο fit γυναίκες celebrities -Aκολούθησέ την κι εσύ!

Η πιο γρήγορη συνταγή 3 υλικών για να φτιάξεις υγιεινό παγωτό-γρανίτα!

Τελικά βοηθάει η yoga στο χάσιμο κιλών; Όλη η αλήθεια!

×