Editor's choice
Το χρώμα στα νύχια της Hailey Bieber είναι ό,τι πιο γλυκό και ανατρεπτικό για το Φθινόπωρο!
Tips & Trends
Chiara Ferragni: Η διασημότερη influencer μας δείχνει τα 6 trends που λατρεύει αυτό το Φθινόπωρο!
Μαλλιά
Δείτε τα 7 ωραιότερα ombre hair looks αν έχετε πολύ σκούρα βάση!
Τιps μαγειρικής
Πέτρος Συρίγος: Στριφτόπιτα με φέτα και μανούρι!
Home / Fitness / Διατροφή / AYTOI είναι οι 4 ξηροί καρποί που θα βελτιώσουν σημαντικά την υγεία της καρδιάς σου

AYTOI είναι οι 4 ξηροί καρποί που θα βελτιώσουν σημαντικά την υγεία της καρδιάς σου

Oι ξηροί καρποί είναι ένα είδος διατροφής που καλό θα ήταν να υπάρχει πάντα στη διατροφή σου. Ποιοι είναι όμως οι ιδανικοί καρποί που θα σε βοηθήσουν να προστατέψεις καλύτερα την καρδιά σου; Το μόνο που πρέπει να θυμάσαι είναι πως όλους αυτούς τους καρπούς καλό είναι να τους τρως χωρίς επεξεργασία, αλάτι ή άλλα καρυκεύματα.

#1. Αμύγδαλα- Τα αμύγδαλα βοηθούν πολύ στη μείωση της χολυστερόλης αλλά και στη μείωση του λίπους. Και οι δύο αυτοί παράγοντες βοηθούν την καρδιά να λειτουργήσει καλύτερα και γι’αυτό όλοι οι διατροφολόγοι συνηστούν να προσθέτουμε τα αμύγδαλα στη διατροφή μας. Έρευνες έχουν δείξει πως λίγα αμύγδαλα την ημέρα μπορούν να βοηθήσουν επίσης στην απώλεια κιλών.

#2. Φυστίκια- Τα φυστίκια βοηθούν στη μείωση της πίεσης του αίματος αλλά και στην καταπολέμηση του στρες. Τα φυστίκια είναι επίσης εξαιρετική διατροφή για τους ανθρώπους που πάσχουν από διαβήτη.

View this post on Instagram

Ετοιμάζουμε σύκα γεμιστά με καρύδι και σουσάμι, αρωματισμένα με κανέλα, γαρύφαλλο, γλυκάνισο….και δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε σε αυτό το κλικ! #WeLoveWhatWeDo

A post shared by Nuts & Berries (@nuts.and.berries) on Oct 22, 2019 at 1:34am PDT

#3. Καρύδια- Τα καρύδια καθαρίζουν τις αρτηρίες μας και γι’αυτό είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ στην καθημερινή μας διατροφή. Επίσης βοηθούν σε καρδιακά προβλήματα (είτε έχεις κληρονομικότητα είτε πάσχεις από κάποια καρδιακή πάθηση) και καλό είναι να μην τα παραβλέπεις από τη διατροφή σου, ακόμα και αν δεν σου αρέσουν τόσο πολύ.

#4. Aράπικα φυστίκια- Οι γιατροί και επιστήμονες αναφέρουν πως η κατανάλωση αυτών των φυστικιών μπορεί να μειώσει έως και 34% την πιθανότητα να πάθεις κάποια καρδιακή πάθηση. Αυτός είναι και ο λόγος που πολύς κόσμος που κάνει υγιεινή διατροφή προσθέτει στο καθημερινό του διαιτολόγιο το φυστικοβούτυρο που φτιάχνεται από αυτά τα φυστίκια. Αυτό που πρέπει να προσέξεις μόνο είναι να επιλέγεις φυστικοβούτυρο που έχει ως μόνο συστατικό τα φυστίκια (100% φυστίκια) και κανένα άλλο πρόσθετο. Ψάξε λίγο παραπάνω σε supermarket και καταστήματα με είδη διατροφής και θα το βρεις.

Διαβάστε ακόμα: H δίαιτα των βραστών αυγών γίνεται viral κάθε καλοκαίρι! Δες τι περιλαμβάνει…

Η καθημερινή διατροφή της Kim Kardashian αποκαλύφθηκε και θα τη βρεις αναλυτικά εδώ!

5 υλικά για να κάνεις κάθε συνταγή vegan! Ναι, μπορείς!

×