Μαλλιά
Το νέο κούρεμα της Courteney Cox θα σας θυμίσει την Μόνικα από τα “Φιλαράκια”!
Star Style
H Chiara Ferragni είναι έγκυος και εμείς σου δείχνουμε τα looks που υιοθετεί τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης της
News & Trends
Paris SS 2021: Τα beauty looks που ξεχωρίσαμε και σας συμβουλεύουμε να τα αντιγράψετε άμεσα!
Tips & Trends
5 φθινοπωρινές τάσεις που εμπιστεύεται απόλυτα η Olivia Palermo
Home / Fitness / Άσκηση / Αυτό είναι το πρόγραμμα γυμναστικής της Kendall Jenner -Μπορείς να το κάνεις και εσύ στο σπίτι σου!

Αυτό είναι το πρόγραμμα γυμναστικής της Kendall Jenner -Μπορείς να το κάνεις και εσύ στο σπίτι σου!

H Kendall Jenner διαθέτει ένα από τα πιο ωραία σώματα του Hollywood και καταφέρνει να παραμένει fit ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής και ισορροπημένη διατροφή.

Η ίδια γυμνάζεται με τη βοήθεια του personal trainer της, του Gunnar Peterson και η προπόνησή της είναι συνήθως HIIT Cardio με την οποία κρατιέται σε φόρμα. Το πασίγνωστο μοντέλο επικεντρώνεται περισσότερο στα πιο δύσκολα σημεία που είναι τα πόδια, τα οπίσθια, τα χέρια και η κοιλιά.

Η προπόνηση που κάνει καθημερινά είναι συνήθως η ίδια με μικρές αλλαγές ανάλογα με το σημείο που θέλει να γυμνάσει περισσότερα. Παρακάτω θα δεις ένα ημερήσιο πρόγραμμα για να το ακολουθήσεις αν θέλεις κι εσύ από το σπίτι σου.

View this post on Instagram

🛥

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on Mar 4, 2020 at 12:05pm PST

Η Kendall ξεκινάει με 15 squats κρατώντας στα χέρια της βαράκια και στη συνέχεια ακολουθούν 15 προβολές του κάθε ποδιού. Αμέσως μετά ακολουθούν οι διαγώνιες προβολές προς τα πίσω, ένα είδος άσκησης που γυμνάζει τέλεια τους γλουτούς. Μόλις ολοκληρώσει αυτή την άσκηση η Kendall συνεχίζει με 15 προβολές δεξιά και αριστερά. Στη συνέχεια ακολουθεί άσκηση ισορροπίας με τη βοήθεια μπάλας και άσκηση με βαράκια για 15 επαναλήψεις.

Αμέσως μετά ακολουθούν 25 κοιλιακοί και 25 πετάγματα μπάλας για να γυμνάσει στήθος και χέρια. Η Kendall κάνει και Mountain climbers για 60 δευτερόλεπτα και plank για ακόμα 90 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο δεν ολοκληρώνει τη γυμναστική της αν δεν κάνει το παραπάνω σετ ασκήσεων 2-3 φορές. Φυσικά αυτό δεν είναι όλο το πρόγραμμα γυμναστικής της γιατί η ίδια προσθέτει στην προπόνηση και τρέξιμο στους λόφους του Hollywood ή στον διάδρομο.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα το ακολουθεί καθημερινά εκτός του Σαββατοκύριακου που προτιμάει να ξεκουράζεται.

Διαβάστε ακόμα: Η γυμναστική που κάνουν αγαπημένες Ελληνίδες για να διατηρούν τη σιλουέτα τους!

Pamela Reif: Η πιο δημοφιλής Fitness Instagrammer με 6 εκατομμύρια followers μας δείχνει πώς να γυμναστούμε σε 25 λεπτά!

8 tips που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά από την αγαπημένη μας Fitness Guru!

×