Μαλλιά
Τα αγαπημένα σας it girls θα σας πείσουν να μαζεύετε πιο συχνά τα μαλλιά σας
Tips & Trends
Τα 10 κατακόκκινα παπούτσια που θέλουν όλες οι γυναίκες να αποκτήσουν στις γιορτές!
Editor's choice
Τα τρία γιορτινά nail looks που μπορείτε να υιοθετήσετε το weekend που έρχεται
Shopping
7 huge φθινοπωρινά trends που πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβεις στη ντουλάπα σου αυτή τη σεζόν!
Home / Fitness / Άσκηση / Θες να καις περισσότερες θερμίδες καθημερινά; Κάνε αυτές τις 3 αλλαγές!

Θες να καις περισσότερες θερμίδες καθημερινά; Κάνε αυτές τις 3 αλλαγές!

Αν δώσεις πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινότητά σου σε αυτές τις τρεις αλλαγές θα εκπλαγείς με το αποτέλεσμα που θα δεις σε λίγο καιρό στο σώμα σου -τις έχουμε δοκιμάσει και εμείς, γι’ αυτό άλλωστε στις προτείνουμε ανεπιφύλακτα. Δες ποιες είναι αναλυτικά:

1. Ένα διαφορετικό πρωινό ξύπνημα

Το να σηκωθείς μέσα στα άγρια χαράματα και να γυμναστείς μπορεί να ακούγεται και να είναι βάναυσο αλλά θα σε βοηθήσει σίγουρα να κάψεις περισσότερες θερμίδες από ότι θα κάψεις οποιαδήποτε άλλη στιγμή μέσα στη μέρα. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονται τις πολύ πρωινές ώρες νιώθουν πιο ενεργητικοί κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης το να μπεις σε μία τέτοια πρωινή ρουτίνα είναι πιο πιθανό να τη συνεχίσεις πράγμα που θα σε βοηθήσει ακόμα περισσότερο στην απώλεια βάρους.

 2. Βάλε την ταχύτητα στην καθημερινότητά σου

Όταν πρόκειται για αερόβιες ασκήσεις, το τρέξιμο θα σε βοηθήσεις να χάσεις περισσότερες θερμίδες από ότι το περπάτημα. Αν μάλιστα αυξήσεις λίγο την ταχύτητά σου, θα κάψεις ακόμα περισσότερο. Μην κολλάς σε μία συγκεκριμένη ταχύτητα σε όλη τη διάρκεια της προπόνησής σου. Πρόσθεσε μερικά σπριντς τα οποία θα κάνουν πιο αποτελεσματική τη γυμναστική σου, θα μειώσουν το λίπος στην κοιλιά σου (όπως έχει αποδειχθεί) και θα σε βοηθήσουν να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

 3. Πες ΝΑΙ στις ασκήσεις με βάρη και ενδυνάμωσης των μυών

Οι μύες καίνε περισσότερες θερμίδες από ότι το λίπος. Έτσι, όσο περισσότερους γυμνασμένους μύες έχεις τόσο το καλύτερο για το χάσιμο βάρους. Μην κάνεις απλά βάρη στο γυμναστήριο. Πρόσθεσε μερικές ασκήσεις ενδυνάμωσης στην καθημερινή σου ρουτίνα. Στηρίξου στο νιπτήρα όταν πηγαίνεις το πρωί στο μπάνιο και κάνε μερικά πους απς ενώ μπορείς να κάνεις και 2 λεπτά καθίσματα όση ώρα πλένεις τα δόντια σου. Προσπάθησε να χρησιμοποιείς τις σκάλες όποτε είναι εφικτό και αν έχεις μία μπάλα στο σπίτι (από αυτές που χρησιμοποιούν κυρίως στο πιλάτες) προσπάθησε να κάθεσαι σε αυτήν αντί σε καρέκλα.

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

×